تهران گرم تر می شود

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال وقوع گرمای بیشتر از ۳۹ درجه برای تهران در روز‌های آینده خبر داد.
تصویر تهران گرم تر می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی امروز چهارشنبه ۳ مردادماه گفت: امروز در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب کشور در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق و شمال هرمزگان بارش پراکنده باران، گاهی رگبار رعدوبرق و وزش باد‌های شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: این بارش‌ها کماکان تا اوایل هفته آتی با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت.

گودرزی افزود: تا ۵ روز آینده در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد‌های شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود که ممکن است منجر به کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق شود.

کارشناس هواشناسی افزود: تا اوایل هفته آتی به جز استان‌های ساحلی دریای خزر روند تدریجی افزایش دما به‌ ویژه برای بخش‌های مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز رخ خواهد داد.

وی در ادامه تصریح کرد: آب‌های جنوب کشور نیز تا اوایل هفته آتی و آب‌های دریای خزر هم در روز‌های پنجشنبه و جمعه مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی در خصوص وضعیت جوی تهران نیز توضیح داد: تهران نیز برای امروز بعدازظهر وزش باد را خواهد داشت و بیشینه دمای تهران به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید و این در حالی است که هوای تهران در روز‌های آتی گرم‌تر خواهد شد.

منبع: میزان

717919