مقایسه‌ طارمی با کلوزه و ژکو

نشریه ورزشی معتبر چاپ میلان، مهاجم ایرانی جدید اینتر را با دو مهاجم نام‌آشنایی که پیش از این زیر نظر سیمونه اینزاگی کار کرده‌اند، مقایسه کرد.
تصویر مقایسه‌ طارمی با کلوزه و ژکو

به گزارش سایت خبری پرسون، ورود مهدی طارمی به سری A با پیراهن اینتر و عملکرد خوب و توام با گلزنی او، هیاهوی فراوانی را در رسانه‌های این کشور به همراه داشته است. یکی از آنها نشریه گاتزتا دلواسپورت چاپ میلان است که دو بازی اول طارمی که در آنها سه گل زد را زیر ذره‌بین برده و او را با دو مهاجم مطرح فوتبال اروپا مقایسه کرده است.

گاتزتا، طارمی را از لحاظ قابلیت‌های فنی و سبک بازی شبیه میروسلاو کلوزه و ادین ژکو دانسته که هر دوی آنها در مقطعی از دوران بازیگری‌شان زیر نظر سیمونه اینزاگی بازی کردند؛ اولی در لاتزیو و دومی در اینتر. این نشریه همچنین طارمی 32 ساله را از مقطع سنی که وارد سری A شده با کلوه و ژکو مقایسه کرده است.

کلوزه زمانی که به لاتزیو پیوست 33 ساله بود با این حال 55 گل مهم برای آبی‌های پایتخت ایتالیا در سری A به ثمر رساند. ژکو هم زمانی که به صورت قرضی به رم پیوست، 29 ساله بود اما او با جالوروسی و پس از آن نراتزوری مجموعاً 107 گل به ثمر ساند.

«نشریه صورتی» (لقب گازتا) در ادامه پیش‌بینی کرده که طارمی در چند بازی‌ دوستانه بعدی اینتر و تا زمانی که اینزاگی منتظر بازگشت مهاجمان ارشد تیمش (مارکوس تورام، لائوتارو مارتینس و مارکو آرناتوویچ) است نیز مانند بازی‌های قبلی، فرمانده خط حمله این تیم خواهد بود.

منبع: تسنیم

717888