این بازیکن به سرنوشت رامین رضاییان دچار می شود

رفیعی اخیرا در مصاحبه‌اش حرف‌هایی زد که به مذاق امید عالیشاه هم به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس خوش نیامد.
تصویر این بازیکن به سرنوشت رامین رضاییان دچار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، رامین رضاییان در مقطعی که در پرسپولیس بود خیلی سعی می‌کرد که در تمرینات در نقش بازیکن بزرگ‌تر تیم ظاهر شده و مدام به همبازیانش تذکر بدهد. کاری که در واقع برعهده کاپیتان‌های تیم باید باشد. رامین در آخرین نیم‌فصل حضورش در پرسپولیس نیز پا را فراتر از حد خود گذاشته و در یک برنامه تلویزیونی از برخی همبازیانش انتقاد کرد.

همین مساله باعث شد کاپیتان‌های پرسپولیس در همان مقطع از یحیی گل‌محمدی بخواهند با این بازیکن قطع همکاری کند. اتفاقی که رخ داد و رامین راهی سپاهان شد. جالب اینکه این بار هم که صحبت بازگشت رامین به پرسپولیس بود برخی از بازیکنان این تیم نسبت به این موضوع موضع‌گیری کردند و درویش هم از جذب او به نوعی عقب‌نشینی کرد. اما سروش رفیعی هم علاقه زیادی دارد تا مسیر رضاییان را در پیش بگیرد. او از زمانی که یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس رفت با دخالت مستقیم در انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان سرمربی حسابی در تیمش قدرت گرفته و کل نیم فصل دوم را هم (به غیر از یک بازی که محروم بود) در ترکیب ثابت بازی کرد. سروش در نیم‌فصل گذشته حتی نقش پررنگی هم در انتخاب ترکیب تیمش داشت و این مساله‌ای بود که کاپیتان‌های تیم‌ به اضافه مهدی ترابی را آزار می‌داد.

رفیعی اخیرا در مصاحبه‌اش حرف‌هایی زد که به مذاق امید عالیشاه هم به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس خوش نیامد. مساله‌ای که خود امید در مصاحبه اخیرش در برنامه فوتبال برتر نیز به آن اشاره داشت. در این بین رابطه خوب سروش رفیعی با هوادار متمول نیز برای او دردسرهایی در پرسپولیس به همراه داشته است. در حال حاضر عالیشاه و امیری کاپیتان‌های پرسپولیس به حساب می‌آیند و اگر قرار باشد سروش همچنان علاقه‌مند باشد در خیلی از مسائل نقش پررنگی را ایفا کند بعید نیست به سرنوشت رضاییان دچار شود. مخصوصا اینکه نه اوسماری است که به نوعی مقابل او کوتاه بیاید و نه رابطه درویش با هوادار متمول مثل سابق است که بخواهد از سروش حمایت کند.

منبع: روبرونیوز

717863