اسامی ۴ گزینه نهایی ریاست و دیوان محاسبات

جبار کوچکی نژاد با اشاره به جلسه کمیته دیوان محاسبات مجلس برای بررسی متقاضیان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات، گفت: این جلسه امروز در کمیته دیوان محاسبات برگزار شد و طبق تصمیم این کمیته احمدرضا دستغیب، حمیدرضا تیموری، کیومرث داوودی و محمدعلی عبدالله‌زاده به عنوان چهار گزینه ریاست دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معرفی شدند.
تصویر اسامی ۴ گزینه نهایی ریاست و دیوان محاسبات

به گزارش سایت خبری پرسون، این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه در رابطه با این موضوع تشکیل جلسه داده و در نهایت نامزدهای نهایی یعنی دو نفر از این چهار نفر به صحن مجلس معرفی خواهند شد.

عضو کمیته دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره چهار گزینه نهایی این کمیته برای دادستانی دیوان محاسبات، گفت: طبق تصمیم کمیته دیوان محاسبات ابراهیم مولایی، فیاض شجاعی، داوود محمدی و فرهاد تجری به عنوان گزینه‌های نهایی این کمیته برای دادستانی دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معرفی خواهند شد.

گفتنی است، در نهایت باید کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی دو گزینه را برای ریاست و دو گزینه را برای دادستانی دیوان محاسبات معرفی کند و در صحن مجلس این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

منبع: مهر

717789