همه گیری بیماری‌های روحی در ارتش رژیم صهیونیستی

یک رسانه صهیونیستی از افزایش ۶ برابری بیماری‌های روحی در میان نظامیان این رژیم، بعد از عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

تصویر همه گیری بیماری‌های روحی در ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، تعداد نظامیان صهیونیست که از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهر۱۴۰۲)، تاکنون درخواست کمک روانی کرده اند، ۶ برابر شده است.

براساس این گزارش، تعداد نظامیان رژیم صهیونیستی که از هفت اکتبر۲۰۲۳ تاکنون، به خودکشی فکر کرده یا تهدید به خودکشی کرده اند نیز ۱۴۵ درصد افزایش یافته است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: بیش از یکهزار نیروی ذخیره، هم اکنون در حال دریافت خدمات سلامت روان و مراقبت های مربوطه هستند و تعداد افرادی که از این خدمات بهره برده اند، بیش از ۲ هزار نفر است.

این رسانه صهیونیستی افزود: مشکلات روحی نظامیان اسرائیلی فقط به خودشان محدود نمی شود و به خانواده های آنها نیز سرایت کرده است.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی، اخیرا در گزارشی از خستگی نظامیان صهیونیست از تداوم جنگ علیه غزه خبر داد و نوشت که این جنگ در حالی ادامه دارد که نظامیان اسرائیلی دیگر توان جنگیدن ندارند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پیشتر گزارش داد که ارتش نمی تواند مانع ترک خدمت و تمرد نظامیان شود و این موضوع، وضعیت نیروی انسانی آن را وخیم تر کرده است.

براساس این گزارش، در سال جاری میلادی، ۹۰۰ نظامی با درجه های سروان و سرگرد درخواست خروج از ارتش را کرده اند، در حالی که این عدد در سال های گذشته، ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر بوده است.

این شبکه صهیونیستی، افزایش شدید درخواست ها برای کناره گیری از خدمت نظامی را نه تنها بحران ارتش، بلکه بحران رژیم اسرائیل نامید و اعلام کرد که این موضوع، نگران کننده است.

منبع: ایرنا

717643