الاتحاد برای جذب دو ستاره ۱۲۰ میلیون یورو هزینه میکند

تیم فوتبال الاتحاد عربستان برای بازگشت به روزهای اوج ۱۲۰ میلیون یورو برای دو ستاره لیگ برتر انگلیس هزینه می‌کند.
تصویر الاتحاد برای جذب دو ستاره ۱۲۰ میلیون یورو هزینه میکند

به گزارش سایت خبری پرسون، موسی دیابی، هافبک استون‌ویلا و تیم ملی فرانسه ممکن است به زودی بازیکن الاتحاد عربستان شود. دو باشگاه الاتحاد و استون‌ویلا برای انتقال 60 میلیون یورویی این بازیکن به اضافه پاداش‌های مختلف به صورت شفاهی به توافق رسیده‌اند. این بازیکن نیز با قراردادی 5 ساله با این باشگاه عربستانی موافقت کرد.

موسی دیابی پیش از این برای بایر لورکوزن، کروتونه و پاری‌سن‌ژرمن بازی کرده بود و فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس تمام 38 بازی را برای استون‌ویلا انجام داد که در آن 6 گل و 8 پاس گل به ثمر رساند. پرتال ترانسفرمارکت ارزش دیابی 25 ساله را 55 میلیون یورو تخمین زده است. در پایان فصل گذشته استون‌ویلا در جایگاه چهارم لیگ برتر قرار گرفت و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

الاتحاد که در فصل گذشته از دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان بازماند و هیچ جامی به دست نیاورد به دنبال بازگشت به روزهای اوج است. این تیم فوتبال شهر جده پس از موسی دیابی قصد دارد با هزینه 60 میلیون یورویی ادرسون مورائس، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را به خدمت بگیرد. پیش از این تیم النصر ریاض تصمیم به خرید این دروازه‌بان داشت اما به دلیل درخواست مالی بالای تیم انگلیسی، بنتو، دروازه‌بان اتلتیکو پارانائنزه برزیل را جذب کرد.

منبع: تسنیم

717539