وضعیت گولسیانی با پرسپولیس چه شد؟

گئورگی گولسیانی به بهانه پیشنهادهای خارجی همچنان وقت تلف می‌کند.
تصویر وضعیت گولسیانی با پرسپولیس چه شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس همچنان درحال ارسال پیش قراردادهای مورد نظر گولسیانی به این مدافع است و گولسیانی نیز یکی دو روز بعد از دریافت پیش قراردادهای باشگاه همچنان از قراردادهای دریافتی اشکالاتی می‌گیرد و باز برای باشگاه ارسال می‌کند تا اصلاح شود. وضعیت تکراری که به نوعی برای این مدافع ملی پوش زمان بخرد.

گئورگی که در تمام روزهای برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ با مدیرعامل پرسپولیس در تماس بود و هربار در مقابل پیشنهاد او برای تمدید قرارداد تاکید می‌کرد باید برای این بازی‌ها تمرکز داشته باشد و تمدید قرارداد را به روزهای بعد از پایان تورنمنت موکول می‌کرد، پس از پایان بازی‌ها نیز ابتدا به باشگاه اعلام کرد باید وضعیت مطالباتش مشخص شود و از همان روزی که باشگاه وضعیت طلب او را مشخص کرد و پیش قرارداد برای او ارسال کرد، هر چند روز یک بار اصلاحیه ای روی قراردادش می‌نویسد و به باشگاه پرسپولیس ارسال می‌کند تا با شرایط جدیدش موافقت شود.

موضوعی که باعث شده تا تمدید قرارداد با این مدافع ۳۳ ساله همچنان به درازا کشیده شود. درحالی که از همان ابتدا مشخص بود گئورگی در حال سپری کردن زمان برای دریافت پیشنهادهای اروپایی و آسیایی و حتی یکی از باشگاه‌های گرجستانی است. ناگفته پیداست که گولسیانی توقع دارد پس از حضور در یورو ۲۰۲۴ مشتری تازه ای داشته باشد اما با وجودی که هنوز این اتفاق رخ نداده، همچنان با به تاخیر انداختن تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس وقت می‌خرد.

باشگاه پرسپولیس نیز با وجودی که چند گزینه داخلی برای جانشینی این بازیکن دارد اما از آن جایی که گولسیانی بین طرفداران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است با این وضعیت کنار آمده و هر بار با تصحیح پیش قرارداد قبلی، پیش قرارداد تازه ای را برای گولسیانی ارسال می‌کند تا درنهایت این مدافع ۳۳ ساله قراردادش را تمدید کند.

منبع: خبرورزشی

717391