ماجرای هولناک جسد همسر دانشجوی شریف، پیچیده‌تر شد

شب گذشته خبری عجیب در میان اخبار برجسته شد. مهدی پورباقی که علاقمندان به پادکست فارسی او را با صدایش در پادکست جنایی "آخرین شاهد" می‌شناسند، با رقم زدن جنایتی هولناک، دست به خودکشی زد و پلیس جسدش را در منزلش کشف کرد.
تصویر ماجرای هولناک جسد همسر دانشجوی شریف، پیچیده‌تر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، این ماجرا در کانادا رخ داده و پلیس محلی مشغول تحقیق است. ظاهرا ماجرای قتل مربوط به همسر مهدی است که به صورت مثله شده در چمدانی خاکستری در منطقه‌ای در حومه شهر پیدا شده؛ جسد تکه تکه زنی ۳۳ ساله که ظاهرا دو ماه قبل به کانادا مهاجرت کرده بود!

بر اساس تصاویر منتشر شده، تصویر مهدی پورباقی ۳۴ ساله در حال حمل این چمدان در دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط شده است. تصاویر فردی که حالا جنازه اش در منزلش کشف شده و پلیس معتقد است چند روز بعد از کشتن همسرش، خودکشی کرده است.

نکته عجیب ماجرا، انتشار اپیزود آخر پادکست جنایی آخرین شاهد با عنوان «شکارچی ادامه دارد» در روزهای اخیر است که بعد از وقفه طولانی در انتشار این پادکست منتشر شده و بسیار کوتاه و عجیب است چراکه راوی یعنی قاتل پرونده در آن بدون هیچ مقدمه، از داستان خشونت باری سخن گفته که در آن خطاب به سری بریده سخن می‌گوید و تاکید دارد که با یک چاقوی جیبی این قتل را رقم زده و از آن هیجان زده است.

تصویری که از قتل خونبار زنی جوان ترسیم کرده و در حالی که پادکست ادیت شده و آهنگ پس زمینه به گوش می‌رسد، تاکید دارد که «مرده ها حرف نمی‌زنن اما قاتل‌هاشون چرا...». پایان بخش این اپیزود هم، تاکید بر انتشار قسمت تازه پادکست «به زودی» است.

بازتاب گسترده در صفحات مجازی

اما این خبر به قدری شوکه‌کننده بود که به سرعت پربازتاب شود. کاربران به جزئیات دیگر زندگی پورباقی نظیر تحصیلات و پیج اینستاگرام همسرش پرداختند. آن ماجرا برای مخاطبان پادکست آخرین شاهد بیش از بقیه اهمیت داشته و درادامه به نقطه‌نظرات کاربران درباره این خبر هولناک می‌پردازیم.

شهریار پیری: دگرکشی و خودکشی هر دو نشان‌دهنده برون فکنی و درون فکنی خشم سرکوب شده هستند. متاسفانه مکانیسم دفاعی فرد قاتل که ضبط پادکست جنایی بوده نتوانسته جلوی فوران این نیروی تخریب‌گر را بگیرد که موجب دگرکشی شد و عذاب وجدان آن نیرو را به جهت عکس برگرداند و موجب خودکشی.

ملیکا: حالا یه ملت دیوونه ریختن این زیر میگن هرکسی پادکست جنایی گوش بده روانیه. اگه این‌قدر ذهنتون کوچیک و مریضه که حس می‌کنید گوش دادن به پادکست و یا خوندن کتاب یا تماشا کردن فیلم و سریال های جنایی باعث این کار هستن پس دیگه حرفی نمی‌مونه.

مینا: باورم نمی‌شه. همین یک ساعت پیش داشتم به پسره میگفتم من شب‌ها با گوش دادن به پادکست جنایی می‌خوابم. ولی خیلی عادت بدیه باید ترکش کنم. پرسید مثلا چه پادکستی؟ گفتم آخرین شاهد! بعد توییتر رو باز کردم و این خبر رو دیدم.

حدیث: یه سریال ایرانی میداد به اسم "نوار زرد". فصل دومش یکی از قسمتاش راجع به شک شخصی سرگرد پرونده بود که پادکستای جنایی یه نفری رو شبا گوش میداد اینقدر شکش بهش عمیق شد که باهاش ارتباط گرفت رفت ویلاش و اونجا فهمید که بله درواقع قتل‌هاش رو روایت میکرده.

بدپیله: خیلی برام تکون دهنده بود و قشنگ از دیدن این عکس حالم بد میشه، بجوری بده نمی‌تونم تحمل کنم, یادمه راهنمایی بودم یه مدت میرفتم حوادث روزنامه رو می‌خوندم. خوشحالم همون موقع بابام خیلی سفت و محکم جلومو گرفت و دیگه ممنوع کرد.

زهرا: یه‌چیز می‌گم نمی‌دونم درسته یا نه، ولی به‌نظرم علاقه‌ی شدید به داستان‌های جنایی و دنبال کردنشون بی‌دلیل نمی‌تونه باشه. بچه بودم خواهر و برادرام هرکدوم روزنامه یا مجله مورد علاقه‌اشونو می‌خریدن من از سر تا ته همه‌رو می‌خوندم به جز بخش حوادث رو. هیچ‌وقت خوشم از این ژانر نمی‌اومد.

سارا: یادمه یه بار یه جا خوندم که فاصله‌ی همه‌ی ماها با قتل فقط یه لحظه‌ست که به هزاران دلیل مثل شرایط ژنتیکی، تربیتی، اجتماعی و از همه مهم‌تر شانس که سه تا گزینه‌ی قبلی‌رو هم در برداره بهش نمی‌رسیم. مع‌الاسف مهدی پورباقی بهش رسید و خودش شد آخرین شاهد پادکستش.

آبتین: مهدی پورباقی پادکستر آخرین شاهد که این جنایت شنیع رو تو کانادا علیه زنش مرتکب شده و بعد خودکشی کرده فارغ التحصیل دبیرستان علامه‌حلی و شریف بوده و تو Memorial University of Newfoundland دکتری بیوانفرماتیک می‌خونده!

الماس: هنوز عکس عروسیشون پروفایل اینستاگرام دختر هست در حالیکه شوهرش تیکه تیکه‌اش کرده گذاشته داخل چمدان و داخل خیابان رهاش کرده برای بار هزارم به عشق های داخل اینستاگرام که ۱۰۰٪ تظاهر هست اهمیت ندید

منبع: برترین‌ها

717383