مخالفت دوباره سرمربی گل گهر با حضور اخباری در پرسپولیس

مهدی تارتار سرمربی گل گهر سیرجان، همچنان مخالف انتقال محمدرضا اخباری به پرسپولیس است.
تصویر مخالفت دوباره سرمربی گل گهر  با حضور اخباری در پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از جدایی علیرضا بیرانوند، محمد رضا اخباری یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس برای جانشینی او شد. با وجودی که محمدرضا اخباری هنوز با باشگاه گل‌گهر قرارداد دارد اما در مذاکرات متعددی که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت تاکید کرد شخص می تواند رضایت نامه اش را از مدیران گل گهر دریافت کند. پرسپولیسی ها نیز که به‌واسطه از دست دادن علیرضا بیرانوند درون دروازه با مشکل روبه‌رو هستند، تمایل خود را به جذب اخباری به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن نشان دادند. اما واقعیت این است با وجود تلاش های اخباری برای گرفتن برگه رضایت نامه و مذاکراتی که خود باشگاه پرسپولیس با مدیران گل گهر داشته هنوز و تا این لحظه موفق به جلب رضایت باشگاه گل‌گهر و به خدمت گرفتن محمدرضا اخباری نشده است.

موضوع زمانی جالب تر می شود که پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند با انتخاب مهدی تارتار به‌عنوان سرمربی گل‌گهر شانس جدایی اخباری از این تیم و پیوستنش به پرسپولیس افزایش پیدا می‌کند. هواداران پرسپولیس این تفکر را داشتند با توجه به این که تارتار به راحتی با جدایی سامان فلاح و حضورش در استقلال موافقت کرد، پس مشکلی برای انتقال محمدرضا اخباری به پرسپولیس هم نخواهد بود اما خلاف انتظار همه آن ها، حالا خود مهدی تارتار اصلی‌ترین مخالف جدایی محمدرضا اخباری است؛ موضوعی که مورد انتقاد هواداران پرسپولیس نیز قرار گرفته است.

به هر روی با توجه به جدایی بیرانوند و صادر نشدن رضایت نامه اخباری از سوی باشگاه گل گهر به نظر می رسد پرسپولیس چاره ای نخواهد داشت جز این که سراغ جذب یک گزینه خارجی رفته و ضعف خود را با حضور یک دروزاه بان آماده خارجی پوشش دهد. حال باید منتظر بود و دید در نهایت باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

منبع: خبرورزشی

717382