استقلال قشنگ بازی نمی‌کرد اما قشنگ امتیاز می‌گرفت

مدافع اسبق استقلال گفت: بلانکو واقعاً به استقلال تعصب داشت. او مهاجم است اما بارها دیدیم که تا درون محوطه جریمه استقلال عقب می‌آمد تا به دفاع کمک کند.
تصویر استقلال قشنگ بازی نمی‌کرد اما قشنگ امتیاز می‌گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشاد فلاحت‌زاده از جمله ازیکنان پرافتخار استقلال در دهه های ۶۰ و ۷۰ محسوب می‌شود. قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا، قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ آزادگان، فتح جام باشگاههای تهران و... بخشی از افتخاراتی بود که این مدافع ملی‌پوش طی سال‌های ۶۹ تا ۷۱ به دست آورد. پیرامون وضعیت کنونی استقلال با فلاحت‌زاده به گفت‌وگو نشستیم.

اول از شرایط خودتان می‌پرسیم. به فوتبال برنمی‌گردید؟

فعلاً که در هیچ تیمی نیستم. در این فوتبال معمولاً افرادی وارد چرخه شده و در آن می‌مانند که لابی داشته باشند. البته سال‌ها قبل قرار بود امیر قلعه نویی من را به استقلال ببرد تا در کادر فنی این تیم حضور پیدا کنم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

برسیم به شرایط این روزهای استقلال. یارگیری‌های اخیر را چطور می‌بینید؟

انصافاً جذب شدن برخی نفرات و تمدید قرارداد بعضی بازیکنان دیگر از جمله اتفاقات خوبی بود که مدیران هلدینگ انجام دادند. البته استقلال نیازمند این است که طی روزهای آینده حتماً چند بازیکن دیگر هم جذب کند و بیشتر تقویت شود.

جذب شدن رامین رضاییان مهمترین اتفاق نقل و انتقالاتی استقلال طی یک ماه اخیر بوده است. به نظرتان رامین رضاییان در استقلال موفق می‌شود؟

ببینید، بازیکنی در این سطح قطعاً آنقدر حرفه‌ای است که حواشی روی او تاثیری نگذارد. رضاییان فصل گذشته یکی از بهترین‌های لیگ برتر بود و به نظرم اگر در هفته‌های آغازین لیگ بیست و چهارم خودش را به رخ بکشد، هواداران محترم سایر تیم‌ها هم با این واقعیت کنار می‌آیند که او در حال بازی کردن برای استقلال است و نسبت به تیمش تعصب دارد. به نظر من رامین رضاییان یک بازیکن شش دانگ است که جزو بهترین خریدهای استقلال محسوب می‌شود.

با توجه به سبک بازی رامین رضاییان و نمایش خوبی که در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم از گوستاوو بلانکو دیدیم، آیا رامین می‌تواند به آقای گل شدن این مهاجم آرژانتینی کمک کند؟

اینکه بلانکو آقای گل می‌شود یا نه، نمی‌دانم ولی به نظرم این مهاجم در سبک جواد نکونام خیلی خوب جواب داد. از کناره‌ها سانتر می‌کردند و بلانکو خوب سر می‌زد. فراموش نکنیم که بلانکو واقعاً به استقلال تعصب داشت. او مهاجم است اما بارها دیدیم که تا درون محوطه جریمه استقلال عقب می‌آمد تا به دفاع کمک کند. بلانکو طوری برای استقلال بازی می‌کرد که انگار ذاتاً استقلالی است. به نظرم استقلالی‌ها همه باید مثل گوستاوو بلانکو متعصب باشند.

و به عنوان سوال آخر، به استقلال در لیگ بیست و چهارم امیدوار هستید؟

استقلال فصل قبل قشنگ بازی نمی‌کرد اما قشنگ امتیاز جمع می‌کرد. من معتقدم در این فصل استقلال بازی‌های زیباتری را هم به معرض نمایش خواهد گذاشت.

منبع: خبرورزشی

717308