شرط گل گهر برای انتقال جایگزین بیرانوند به پرسپولیس

سرمربی گل‌گهر به مدیران باشگاهش گفته تا زمانی که یک دروازه‌بان خوب نگیرند، نمی‌تواند به جدایی اخباری رضایت دهد.
تصویر شرط گل گهر برای انتقال جایگزین بیرانوند به پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس به خاطر اینکه سقف قرارداد را رعایت کند و بازیکنان خارجی کمتری را در اختیار داشته باشد به دنبال این است تا یک دروازه‌بان داخلی را جایگزین علیرضا بیرانوند کند. حسن پورحمیدی و محمدرضا اخباری دو گزینه مدنظر سرخپوشان هستند که هر دو با مشکل رضایتنامه مواجه‌اند. از این رو هر یک از آنها اگر بتواند رضایتنامه خود را از باشگاهش بگیرد شانس بیشتری برای سرخپوش شدن خواهد داشت.

باشگاه تراکتور تحت هیچ شرایطی حاضر به انتقال پورحمیدی به پرسپولیس نیست و فعلا قصد حفظ این دروازه‌بان را در لیستش دارد. اما در آن‌سو اخباری بی‌میل نیست گل‌گهر را ترک کند و این موضوع را مهدی تارتار هم می‌داند.

سرمربی گل‌گهر به مدیران باشگاهش گفته تا زمانی که یک دروازه‌بان خوب نگیرند، نمی‌تواند به جدایی اخباری رضایت دهد. او حمید فرعباسی و حسین پورحمیدی را به باشگاهش پیشنهاد داده که در این بین فرعباسی در ملوان خدمت سربازی خود را پشت سر می‌گذارد و در سوی دیگر تراکتور به پورحمیدی رضایتنامه نمی‌دهد. اما به تازگی حسین بادامکی پیشنهاد معاوضه احمد گوهری با اخباری را به مهدی تارتار داده است. گویا باشگاه پرسپولیس حاضر است مبلغی را هم در کنار صدور رضایتنامه گوهری به باشگاه سیرجانی بدهد. تارتار هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده است. نکته قابل توجه اینکه خود گوهری شرط ماندنش در پرسپولیس را گلر یک بودن عنوان کرده، آن هم درحالی‌که این باشگاه به دنبال دروازه‌بانی بهتر از اوست.

منبع: روبرونیوز

717307