جدایی قطعی یک ستاره دیگر پرسپولیس

عبدالکریم حسن به پایان دوران حضور خود در پرسپولیس رسیده و این خبری است که تنها اعلام رسمی آن از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه الوکره باقی مانده است. خبری که توسط دو روزنامه مطرح قطری نیز تأیید شده است.
تصویر جدایی قطعی یک ستاره دیگر پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از آنکه این بازیکن قطری به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که تمایل دارد تا به فوتبال کشورش بازگردد و برای تیم‌های لیگ ستارگان به میدان برود، تیم‌های الوکره و العربی جهت دریافت رضایت نامه، با سرخپوشان وارد مذاکره شدند که پس از انجام صحبت‌های طولانی بین طرفین، به نظر می‌رسد که مجوز جدایی این بازیکن صادر شده است.

این خبری است که دو روزنامه الشرق و الرایة در شماره‌های امروز خود به آن اشاره کرده و از امضای قرارداد میان عبدالکریم حسن و الوکره خبر داده‌اند. گفته می‌شود به جز آورده مالی خوبی که این انتقال برای پرسپولیس داشته، آنها قرار است همکاری‌هایی با الوکره داشته باشند، مسائلی نظیر برگزاری اردو در قطر.

روزنامه الشرق به نقل از منابع مطلع در باشگاه الوکره نوشته است که عبدالکریم حسن با قراردادی سه‌ساله به این تیم پیوسته است. این امر شایعات اخیر مبنی بر پیوستن او به باشگاه العربی را پایان می‌دهد. جزئیات بیشتر این قرارداد به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و پس از آن، این مدافع سابق تیم ملی قطر به اسپانیا سفر می‌کند تا به سایر هم‌تیمی‌هایش در اردوی آماده‌سازی برای فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ بپیوندد.

علاوه بر الشرق، روزنامه الرایة نیز در شماره امروزش نوشته است: الرایه ورزشی مطلع شد که باشگاه الوکره با عبدالکریم حسن بازیکن تیم ملی کشورمان و بازیکن سابق باشگاه السد قرارداد امضا کرده است.

بدین ترتیب باید جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس را قطعی شده دانست و تنها اعلام رسمی آن و البته درآمد مالی سرخپوشان از این انتقال باقی مانده که باید دید چه مبلغی دست سرخپوشان را گرفته است.

منبع: روبرونیوز

717305