حضور روی نیمکت بارسلونا هدفم بود

سرمربی آبی‌اناری‌ها فاش کرد هدفش از روز نخست دوران مربیگری، حضور روی نیمکت بارسلونا بود.

تصویر حضور روی نیمکت بارسلونا هدفم بود

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه بارسلونا سرمربی سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان را جایگزین ژاوی هرناندس کرد. حال هانسی فلیک می‌گوید که عاشق مربیگری در بارسلونا بود و در نهایت هم به رویایش رسید.

به نوشته اسپورت، سرمربی آلمانی و تازه‌وارد بارسا گفت: وقتی می‌خواستم مربی شوم عاشق فلسفه بارسلونا شدم؛ چرا که بارسلونا تیمی است که فوتبالی شگفت‌انگیز و تماشاگرپسند را به نمایش می‌گذارد. این باشگاه رویه‌ای زیبا و خاص در تربیت و پیشرفت بازیکنان دارد و همه دنیا به‌خوبی چنین چیزی را درمی‌یابند.

او ادامه داد: شیوه کارکردن و آموزش بازیکنان اینجا محترمانه است. از زمانی که هدایت نخستین تیم را بر عهده گرفتم هدفم هدایت بارسلونا بود. من سبک فوتبال هلندی و همه آنچه را به یوهان کرایف مربوط است خوانده‌ام و با آن به‌خوبی آشنا هستم. از لاماسیا تشکر می‌کنم. کاری که در این مدرسه می‌شود باورنکردنی است.

فلیک در بایرن‌مونیخ روزهای بسیار خوبی را تجربه کرد و این تیم را به قهرمانی سه‌گانه رساند اما در تیم ملی فوتبال آلمان نتوانست انتظارها را برآورده کند و در نهایت جایش را به یولیان ناگلزمان داد. او بسیار امیدوار است که روزهای خوبی را با بارسلونا تجربه کند و این تیم را دوباره به روزهای اوج برگرداند.

منبع: ایسنا

717216