نگرانی گاریدو برای مهره کلیدی پرسپولیس

ستاره ازبکستانی پرسپولیس، ممکن است با تاخیر در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
تصویر نگرانی گاریدو برای مهره کلیدی پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، رقابت های المپیک تابستانی پاریس به زودی شروع خواهد شد و در رشته فوتبال پرسپولیس یک نماینده در این رقابت ها دارد. بعد از حضور گولسیانی در رقابت های جام ملت های اروپا به همراه تیم ملی گرجستان، حالا شاهد حضور دیگر نماینده پرسپولیس یعنی اوستون اورونوف در المپیک پاریس خواهیم بود. اوستون که عملکرد خیره کننده ای در فصل قبل داشته، یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و با وجود داشتن چندین پیشنهاد سنگین از تیم های عربستانی، بعید است پرسپولیسی ها حاضر به از دست دادن فوق ستاره خود شوند. با این حال پرسپولیسی ها یک نگرانی بزرگ در مورد اورونوف دارند.

ماجرا از این قرار است که مرحله گروهی بازی های المپیک در رشته فوتبال ۹ مرداد برای ازبکستان به پایان می رسد. اگر ازبکستان راهی مرحله بعد شود، حضور اورونوف در تهران باز هم با تاخیر همراه خواهد بود و این بازیکن نمی تواند در تمرینات پیش فصل و حتی اردوی خارجی تیمش حاضر شود. حتی در صورت حذف ازبکستان در مرحله گروهی بازی های المپیک، باز هم اورونوف نیاز دارد تا چند روز استراحت کند و بخش عمده تمرینات پیش فصل را از دست خواهد داد.

اورونوف مهره کلیدی برای پرسپولیس خواهد بود و سرمربی اسپانیایی این تیم هم قطعا حساب ویژهای روی ستاره ازبک خود باز خواهد کرد. تیم ملی المپیک ازبکستان با تیم های اسپانیا، مصر و دومنیکن همگروه است و در اولین گام از مرحله گروهی المپیک پاریس باید به مصاف اسپانیا برود.

منبع: خبرورزشی

717207