میلاد سرلک به زودی سرباز می‌شود

تکلیف حضور بازیکنان سرباز در ملوان و همچنین ادامه همکاری سرلک با قوی سپید مشخص شد.
تصویر میلاد سرلک به زودی سرباز می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد بادافره، درباره اینکه آخرین وضعیت نقل و انتقالات ملوان بندرانزلی چه شد، اظهار کرد: یک‌سری بازیکنان را مدنظر داریم ولی تا زمانی که قراردادی نهایی نشده نمی‌توانیم در خصوص جزئیات آنها صحبتی کنم.

سرپرست تیم ملوان در مورد بازیکنان سربازی که به تیم اضافه شدند، عنوان کرد: در حال انجام امور اداری مربوط به حضور آنها هستیم ولی تا زمانی که قراردادی نهایی نشود امکان جذب بازیکن وجود ندارد. مبلغ جذب بازیکنان سرباز مشخص است و از یک حدی بیشتر قراردادی بسته نمی‌شود. دستورالعمل مربوط به مسائل مالی بازیکنان سرباز را سازمان نظام وظیفه ابلاغ کرده است.

وی در خصوص اینکه سعید دقیقی خواهان تمامی بازیکنان سربازی است که اسامی آنها اعلام شده، گفت: بله، دقیقی با جذب اسامی مطرح شده موافقت کرده است. امید نورافکن، ابوالفضل جلالی، علیرضا جعفرپور، رضا میرزایی و یونس اکبرپور به تیم اضافه می‌شوند.

بادافره در خصوص اینکه عنوان شده میلاد سرلک با اخذ کسری خدمت سربازی تا ۱۰ روز آینده از ملوان جدا خواهد شد، تصریح کرد: سرلک قرارداد دارد و در ملوان می‌ماند. او فعلاً سندی مبنی بر کسر خدمت او ارائه نکرده و در ملوان می‌ماند.

سرپرست تیم ملوان در مورد اضافه شدن ابراهیم شکوری قائم مقام سابق باشگاه پیکان و رئیس کمیته آموزش فدراسیون به عنوان مربی در کادرفنی تیم تصریح کرد: شکوری را در کادرفنی داریم و می‌خواهیم از تجربیات او استفاده کنیم. سعید دقیقی به عنوان سرمربی تیم خواهان حضور وی در کادرفنی تیم شده است. او چهره‌ای شناخته شده و با دانش است.

منبع: آنا

717193