شخصیت‌شناسی با انگشتر و انگشت انتخابی

انگشتر خود را در کدام انگشت به دست می کنید؟ آیا میدانید که انگشتر در هر انگشت معنای خاصی داردو رازهای درونی شما را آشکار میکند و شخصیت پنهان شمارا نشان می دهد.
تصویر شخصیت‌شناسی با انگشتر و انگشت انتخابی

به گزارش سایت خبری پرسون، تست های زیادی در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید به شخصیت خود پی ببرید. در این بخش تست جالب و کوتاه درباره شخصیت شناسی به وسیله انگشتر را آورده ایم که می‌تواند به شناخت بهتر و روابط عاطفی، دوستانه و کاری‌ شما کمک کند. با پاسخ به این سوال در می یابید که چه شخصیتی دارید.

شما انگشترتان را به کدام انگشت خود می اندازید؟

  • انگشت کوچک
  • انگشت انگشتری
  • انگشت وسط
  • انگشت اشاره
  • انگشت شست
  • انگشتر به دست نمی کنم.

جواب تست

اگر انگشترتان را در انگشت انگشتری خود می اندازید:

شما فردی عاشق پیشه و رمانتیک و حساس هستید، بسیار امید دارید و عشقتان به زندگی شما گرما می بخشد. انداختن انگشتر در این انگشت، نماد تعهد و علاقه شدید قلبی شده است.

اگر انگشترتان را در انگشت اشاره خود می اندازید:

شما فردی هستید که ظاهر و باطنتان با یکدیگر متغیر است،؛در ظاهر جدی و خشن ولی در باطن حساس و ملایمید. رهبری و هدایت ر ا دوست دارید وبسیار مسئولیت پذیر و با اعتماد به نفس هستید.

اگر انگشترتان را در انگشت وسط خود می اندازید:

شما فردی بی ریا، اهل خانواده و پرمحبت نسبت به دوستان هستید، پیرو قانون بوده‌ و طرف حق را در جدال بین نیک و بد می‌گیرید. استقلال فکری خوبی داشته و در تصمیم گیری ها درست عمل می کنید.

اگر انگشترتان را در انگشت کوچک خود می اندازید:

شما فردی مسئولیت پذیر، مستقل هستید که از جانبتان کوچکترین اشتباه در کارهایتان نباید سر بزند. بیش از حد فعال بوده و به جزئیات توجه می کنید و بسیار مهربان متواضعید.

اگر انگشترتان را در انگشت شصت خود می اندازید:

شما فردی کنجکاو، اهل تفریح و سفر هستید و آمادگی روبرو شدن با چیزهای جدید زندگی را داشته و ریسک پذیرید. از مورد توجه قرار گرفتن لذت می برید، خوش پوش و خوش استایل بوده و جذب کالاهای مدرن و به روز می شوید.

اگر انگشتر به دست نمی کنید:

شما فردی باهوش و سختکوش هستید و همیشه دوستدار آموختن چیزهای تازه بوده و ریسک پذیرید. شخصیت آرامی داشته، از مشاجره پرهیز کرده و خواستار زندگی ساده و بدون تجملات هستید.

اگر در چند انگشت، انگشتر می اندازید:

شما فردی هستید که عاشق تجملات بوده و بسیار به روز و اهل مد می باشید. شما فردی خجالتی بوده و زیاد اعتماد به نفس ندارید، دوست دارید که عاشق بوده و تلاش می کنید که عشق حقیقی تان را بیابید.

منبع: نمناک

717157