نارضایتی گاریدو از خط حمله پرسپولیس

هنوز گاریدو خیالش بابت داشتن مهاجم ایده‌آل راحت نیست.
تصویر نارضایتی گاریدو از خط حمله پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس برای فصل پیش رو قرارداد عیسی آل‌کثیر را تمدید و علی علیپور را هم به خدمت گرفت تا با بازگشت مهدی عبدی سرخپوشان سه بازیکن داخلی در خط حمله داشته باشند.

این در شرایطی بود که گاریدو برای این پست به دنبال جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت بود. با وجود این سه بازیکن در خط حمله ظاهرا هنوز هم گاریدو خیالش بابت داشتن مهاجم ایده‌آل راحت نیست و نزدیکان او اعتقاد دارند مربی اسپانیایی همچنان به داشتن یک مهاجم خارجی خوب فکر می‌کند. از این جهت که او تفکرات هجومی دارد و مهاجمی می‌خواهد که خواسته‌های تاکتیکی‌اش را برآورده سازد.

در همین راستا قرار است این مربی اسپانیایی در طول تمرینات آماده‌سازی تیمش و مخصوصا اردوی هلند وضعیت مهاجمان ایرانی تیمش را با دقت بررسی کند و تصمیم نهایی را در مورد آنها بگیرد.

این احتمال وجود دارد که گاریدو قبل از شروع فصل یکی از مهاجمان فعلی تیمش را کنار گذاشته و دنبال گزینه خارجی مدنظرش باشد. در این بین مسئولان باشگاه پرسپولیس به مهدی عبدی گفته‌اند که باید نظر گاریدو را در تمرینات جلب کند، در غیر این صورت مجبور خواهد شد به مانند فصل پیش به‌صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: فرهیختگان

717119