استقلال به سراغ یک بازیکن خارجی می رود

تیم استقلال تصمیم گرفته برای تقویت خط هافبک خود به سراغ یک بازیکن خارجی برود.
تصویر استقلال به سراغ یک بازیکن خارجی می رود

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه استقلال با نظر کادر فنی در نظر دارد یک بازیکن خارجی در پست وینگر و یک هافبک خلاق به خدمت بگیرد. بعد از خرید محمدحسین اسلامی، رامین رضاییان، سامان فلاح و میلاد زکی‌پورهمچنان فعالیت استقلال در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد و جواد نکونام از مدیران باشگاه تقاضای خرید وینگر و هافبک خلاق خارجی داشته است.

هرچند با توجه به حضور دو بازیکن بوسنیایی، رافائل سیلوا، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف عملاً سهمیه خارجی‌های این تیم پر شده مگر اینکه آنها به نوعی بتوانند حداقل یکی از بازیکنان بوسنیایی را از لیست خارج کنند که شنیده می‌شود باشگاه استقلال در نظر دارد دروازه‌بان بوسنیایی خود را به طور قرضی راهی تیم‌های دیگرکند. ضمن اینکه کوین یامگا هم هنوز با باشگاه قرارداد دارد و شاید نیم‌فصل دوم به فهرست اضافه شود.

در هر صورت تیم استقلال تصمیم گرفته برای تقویت خط هافبک خود به سراغ یک بازیکن خارجی برود و به همین منظور شایعات زیادی از جذب نام‌های بزرگ خارجی مطرح شده است. استقلال برای خرید هافبک طراح بودجه‌ای 800 هزار دلاری کنار گذاشته که رقم مناسبی برای جذب یک بازیکن بزرگ و نامدار به نظر می‌رسد.

یکی از این نام‌هایی که پیرامون اردوگاه آبی شنیده می‌شود، گائل کاکوتا، هافبک سابق تیم چلسی است و آن طور که منابع نزدیک به باشگاه استقلال روایت می‌کنند، گویا استقلال با این بازیکن به توافقات ابتدایی هم رسیده است. اما نکته جالب کامنت شیخ دیاباته، بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس است، که در زیر آخرین پست کاکوتا از این بازیکن خواسته تا به تیم استقلال بیاید.

دیگر پستی که جواد نکونام به دنبال بازیکن است، پست وینگر است که در چند روز گذشته به این باشگاه ایای ایتمون نیجریه‌ای، کیتا بالده و یک وینگر با سابقه بازی در تیم کادیز اسپانیا معرفی شده و باشگاه استقلال مشغول انجام مذاکره با آنها است تا بتواند رضایت‌شان را برای حضور در اردوگاه آبی کسب کند.

در صورتی که سهمیه خریدهای خارجی استقلال افزایش پیدا کند، احتمالاً این تیم برای خرید یک مهاجم نوک با کیفیت هم دست به کار خواهد شد.

استقلال برای خرید بازیکنان خارجی بودجه ای 1/5 میلیون دلاری کنار گذاشته است.

منبع: روبرونیوز

717083