باران و رعد و برق مهمان تهرانی ها

سازمان هواشناسی در روزهای آینده برای بسیاری از استان‌های کشور بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و تگرگ را پیش‌بینی کرد.

تصویر باران و رعد و برق مهمان تهرانی ها

به گزارش سایت خبری پرسون، سازمان هواشناسی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری اعلام کرد طی دو روز آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی برخی نقاط گیلان، مازندران، اردبیل، ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، سمنان، گلستان و در روزهای شنبه و یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های سمنان و گلستان، دوشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در برخی ساعات به‌ویژه در بعدازظهر و شب، رگبار باران، گاهی رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌های سمنان، قم، مرکزی، اصفهان، تهران خوزستان و ایلام در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین خلیج‌فارس و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج هستند.

تهران امروز پنجشنبه ۲۸ تیر صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است که در ساعات عصر و ابتدای شب در بعضی نقاط شواهد افزایش باد خواهیم بود. بیشینه دما امروز در پایتخت ۳۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۵۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

منبع: تحلیل بازار

707050