جدال خاص استقلال مقابل پرسپولیس

اگر لیست مربیان و بازیکنان استقلال تغییر ویژه ای نکند، در آینده‌ای نزدیک شاهد جدال خاص آنها مقابل پرسپولیس خواهیم بود.

تصویر جدال خاص استقلال مقابل پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، استقلال در این فصل با شرایط ویژه‌ای به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. آبی پوشان در حالی دربی رفت لیگ بیست و چهارم را برگزار خواهند کرد که بدون هیچ شک و تردیدی نگاه بسیاری از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به رامین رضاییان خواهد بود و همه می‌خواهند اولین نمایش این بازیکن با تجربه برابر تیم اسبق خود را ببینند. اتفاقی که قطعاً در ورزشگاه آزادی حاشیه‌هایی را هم به وجود خواهد آورد اما رامین رضاییان تنها چهره خاص آن مسابقه نخواهد بود.

استقلال در حال حاضر نفرات سرشناس دیگری را هم دارد که سابقه حضور در پرسپولیس را با سمت‌های مختلف داشته‌اند و حالا تحت عنوان یک استقلالی دربی را تجربه می‌کنند. مهدی هاشمی نسب چند سال پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و با لباس این تیم در دربی‌ها به استقلال ۴ گل هم زد. از طرف دیگر، بهزاد غلامپور نیز با اینکه یک استقلالی تلقی می‌شود ولی در مقطعی تحت عنوان دستیار علی دایی به عنوان مربی دروازه‌بانان روی نیمکت پرسپولیس نشسته است. به این نفرات می‌توان محمدرضا خالد آبادی را هم افزود که قبلاً در تیم جوانان پرسپولیس به عنوان سنگربان حضور داشت اما حتی اگر در استقلال بماند، شانس بسیار کمی برای بازی قابل پرسپولیس دارد و فقط در صورت وقوع اتفاقات عجیب و غریب چنین موقعیتی برایش فراهم می شود.

البته آرمان رمضانی هم از جمله بازیکنان فصل قبل استقلال بود که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را یدک می‌کشد اما احتمال اینکه فصل آتی در استقلال باشد همچنان مبهم است و عده ای می گویند نکونام در صورت جذب یک بازیکن در پست او قطعا رمضانی را نمی خواهد. به این ترتیب فعلاً می‌توان اینطور تصور کرد که اگر هاشمی نسب در استقلال بماند، این تیم دربی تهران را با سه چهره خاص مقابل پرسپولیس تجربه خواهد کرد. مهدی هاشمی نسب، بهزاد غلامپور و البته رامین رضاییان.

منبع: خبر ورزشی

707049