شهرک خورشیدی در اصفهان احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: طرح احداث شهرک خورشیدی و مدیریت مصرف برق در دستور کار استان است.
تصویر شهرک خورشیدی در اصفهان احداث می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمود حقیقت سرشت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان صبح امروز در هشتمین جلسه کمیسیون صنعت استان، اظهار داشت: باتوجه به ناترازی حوزه انرژی به خصوص برق، باید به مدیریت تولید و مصرف برق بیشتر توجه شود و در این راستا طرح احداث شهرک خورشیدی و مدیریت تولید و عرضه برق در دستور کار استان است.

وی افزود: البته در بخش تقاضا همچنان در فصل تابستان و پیک مصرف دچار ناترازی هستیم و این در حالی است که برای مدیریت این مشکل باید زودتر و در فصل زمستان اندیشیده شود.

حقیقت‌سرشت تصریح کرد: این معادله قابل‌پیش‌بینی است و با بخشنامه و دستورالعمل خلق‌الساعه نمی‌توان مدیریت کرد؛ اما از اکنون باید برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: صنایع با بی‌ثباتی مخالف هستند و تنها انتظار آنها ثبات در شرایط ناترازی و نوسانات برق در صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها است.

وی با اشاره به موضوع اعتماد مردم اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه شهرک خورشیدی اکنون به‌طورجدی مطرح شده است؛ اما برای مدیریت مصرف برق باید لیست مصارف صنایع را در اختیارشان قرار دهیم.

حقیقت سرشت خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای دوماه باقی‌مانده تابستان مدیریت بهینه مصرف برق است.

منبع: استانداری

706999