صحبت های درویش در موردطلبکاری بازیکنان استقلال

هوادار واقعی می‌داند اگر بانک شهر نبود پرسپولیس نمی‌توانست کاری بکند.
تصویر صحبت های درویش در موردطلبکاری بازیکنان استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، روند نقل و انتقالات پرسپولیس سبب شد رضا درویش و سهامدار عمده این باشگاه یعنی بانک شهر مورد انتقادات زیادی قرار بگیرند. با این حال درویش در واکنش به قرار تجمع گروهی از هواداران علیه بانک شهر، به دفاع از آنها پرداخت و بحث تسویه حساب کامل با همه بازیکنان را مطرح کرد و در این میان گفت یکی از بازیکنان استقلال در جلسه با او از طلبکاری آبی‌پوشان بابت فصل‌های گذشته صحبت کرده است.

رضا درویش در مورد سقف قراردادها گفت: عملکرد ما بهترین گواه ماست. سال گذشته و امسال بیشترین فشار متوجه من مدیر است که می‌گویند چرا رعایت می‌کنی‌. این موارد غیرقابل قبول است با این رقم‌هایی که مطرح می‌شود با تیم‌ها قرارداد می‌بندند. امیدوارم روزهای آینده نگویند که می‌خواهیم سقف را بالا ببریم.

او در مورد طلبکاری بازیکنان استقلال گفت:باشگاه رقیب‌مان بازیکنانش دو، سه شب قبل، پیش من بودند. چهل درصد امسال و پنجاه درصد پارسال را نگرفتند. آنها هم که قهرمانی در این چندساله نداشتند بندگان خدا.

درویش اضافه کرد: ما صد و پنجاه میلیارد تومان ما فقط آپشن قهرمانی این دو سال را دادیم. چطور ممکن است این تجمع را راه بیندازند. هوادار واقعی می‌داند اگر بانک شهر نبود پرسپولیس نمی‌توانست کاری بکند. در این تجمع، دشمن ما در قالب دوست می‌خواهد از احساسات پاک هواداران سوء استفاده کند. کدام باشگاه است که بازیکنش راحت پول و آپشنش را گرفته است؟ بانک شهر وظیفه‌اش گرفتن بازیکن نیست. مگر بانک فوتبال هستند؟ آنجا بانک اقتصادی است. همه آنها که نمی‌توانند این همدلی را ببینند و قهرمانی ما را برنمی‌تابند دنبال تخریب هستند.

منبع: روبرو نیوز

706980