اسرائیل:

تهدید «سید حسن نصرالله» نگران کننده است

یک رسانه صهیونیستی اعلام کرد تهدید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر گسترش دامنه رویارویی، نگران کننده است و از هفتم اکتبر گذشته تاکنون سابقه نداشته است.

تصویر تهدید «سید حسن نصرالله» نگران کننده است

به گزارش سایت خبری پرسون، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: میان تهدید سید حسن نصرالله و اقداماتش تناسب وجود دارد و ما بارها دیده‌ایم که وی هر آنچه را بگوید، عملی می‌کند.

این رسانه صهیونیستی افزود: دبیرکل حزب الله، جنگ در غزه و لبنان را به یکدیگر مرتبط می‌داند که این امر، بی سابقه و جدید نیست. اما این امور قطعا، بسیار مایه نگرانی است و باید با فرضیه ادامه جنگ در غزه، برای ما مایه نگرانی باشد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر همچنین تاکید کرد: سید حسن نصرالله شخصی است که آگاهانه واژگانش را انتخاب می کند و تصادفی نیست که وی برای اولین بار از ابتدای جنگ، تهدیدی از این نوع مبنی بر گسترده کردن دامنه آن را مطرح کرده است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان نشان دهنده اعتماد به نفس فزاینده و آمادگی برای حرکت روی لبه تیغ است و ما به طور کلی با شخصیت بسیار محتاطی مواجه هستیم.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی (ع) گفت: در صورتی که اسرائیل بخواهد تانک های خود را به جنوب لبنان آورد و قصد تجاوز نظامی داشته باشد، این منطقه را گورستان تانک های دشمن خواهیم کرد و همه ادوات زرهی منهدم خواهد شد.

«سید حسن نصرالله» در جمع خیل عظیم عزاداران حسینی با اشاره به جنایت ارتش رژیم صهیونیستی افزود: ما به فلسطین، نوار غزه، کرانه باختری و ملت خود در لبنان که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی از ۷۶ سال پیش قرار گرفتند، یاری می رسانیم و از آنها پشتیبانی می کنیم.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

706955