تعطیلی ادارات این استان در روز پنجشنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت ادارات استان مرکزی پنجشنبه هفته جاری تعطیل است.
تصویر تعطیلی ادارات این استان در روز پنجشنبه

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مجتبی آل یاسین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی، گفت: فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی، (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) پنجشنبه هفته جاری (۲۸ تیرماه) در راستای مدیریت مصرف بهینه انرژی تعطیل هستند.

وی افزود: این تعطیلی در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مرکزی اتخاذ شده است.

آل یاسین با اشاره به اینکه فعالیت بانک‌ها و بیمه‌های استان با نظر شورای هماهنگی ذیربط است، افزود: کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

آل یاسین گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در کاهش مصرف انرژی در ساعات کار اداری همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت اداری و سامانه‌های برودتی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

706736