گله یامگا از استقلال

در خبرهای هفته گذشته داشتیم که آرتور کوین یامگا درخواست کرده به تهران بیاید و برایش بلیت بگیرند اما دلیل این موضوع به شکل دقیق هنوز مشخص نشده است.
تصویر گله یامگا از استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق روال اخیر در رابطه با پرداخت پول آرتور کوین یامگا و با توجه به تحریم‌های کشورمان برای انتقال ارز از طریق روش‌های معمول در بانک‌های بین‌المللی در دفعات قبل پول کوین یامگا به صورت نقدی و حضوری در باشگاه به او پرداخت شده است.

این بازیکن که به تازگی از طریق وکیلش از باشگاه استقلال گله و اعلام کرد که قصد دارد بابت عدم دریافت مطالباتش شکایت کند حالا در تازه‌ترین صحبت با مدیران باشگاه استقلال قرار شده به تهران بیاید تا ضمن پیگیری مراحل درمانی چشمش طلبش بابت ماه‌های گذشته را نیز دریافت کند.

از آنجا که گفته می‌شود هزینه‌های درمان کوین یامگا هزینه سنگینی روی دست باشگاه استقلال گذاشته ظاهرا نحوه برخورد با او در رابطه با مطالبه کردن پول‌های گذشته‌اش چندان مورد وثوق این بازیکن قرار نگرفته است. از این رو مدیران باشگاه استقلال درصدد هستند تا ضمن دلجویی از او پولش را هم به صورت نقدی یا همان کیفی در محل باشگاه به او بپردازند.

نکته دیگر در رابطه با کوین یامگا اینکه احتمال دارد این بازیکن در فصل آینده به عنوان یک تمرین دهنده کنار جواد نکونام حضور داشته باشد از این رو احتمالا در بازگشت به کشورمان در این باره نیز با نکونام و مدیران استقلال مذاکراتی خواهد داشت. البته این در شرایطی است که اجازه حضور در میادین مسابقه حرفه‌ای به وی داده نشود. در غیر این صورت کوین یامگا ابراز علاقه کرده تا باز هم در مسابقات لیگ فوتبال حضور داشته باشد.

منبع: خبرورزشی

706670