قایدی وسوسه شد بار دیگر به استقلال برگردد

افراد نزدیک به مهدی قایدی اعلام کرده‌اند او دوست داشت فصل آینده در لیگ برتر امارات توپ بزند اما با پیشنهاد خوبی که از استقلال به او رسید و حضور این تیم در لیگ نخبگان آسیا در فصل آینده مهدی قایدی وسوسه شد تا هر طور شده بار دیگر به استقلال برگردد و با این تیم بدرخشد.
تصویر قایدی وسوسه شد بار دیگر به استقلال برگردد

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از انتشار اخباری در رابطه با مشکلات خانوادگی و شخصی در رابطه با بازگشت مهدی قایدی به تهران وکلای او در این ارتباط در حال انجام کارهای مربوط به ممنوع الخروجی‌اش در کشور هستند.

افراد نزدیک به مهدی قایدی در این باره اعلام کرده‌اند او دوست داشت فصل آینده در لیگ برتر امارات توپ بزند اما با پیشنهاد خوبی که از استقلال به او رسید و حضور این تیم در لیگ نخبگان آسیا در فصل آینده مهدی قایدی وسوسه شد تا هر طور شده بار دیگر به استقلال برگردد و با این تیم بدرخشد.

نزدیکان به قایدی عنوان می‌کنند او منتظر حل شدن مشکل شخصی‌اش است تا بتواند دوباره به تهران برگردد. در همین باره هم به کادر فنی استقلال گفته شده که مهدی قایدی خودش شخصاً کارهای بدنسازی‌اش را انجام می‌دهد تا از این نظر از دیگر بازیکنان تیم اتحاد کلبا عقب نماند.

ناگفته نماند؛ به تازگی فرشید سمیعی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مکاتباتی با باشگاه امارات داشتند و ظاهرا آنها گفته‌اند که قرضی این بازیکن را به استقلال نمی‌دهند اما از طریق یکی دو فرد واسطه که ارتباط خوبی با باشگاه شباب الاهلی داشتند این موضوع در حال برطرف شدن بود که قایدی با کلبا تمدید کرد.

اما شنیدیم قایدی گفته منتظر یک اتفاق مهم در رابطه با برطرف شدن مشکل ممنوع الخروجی‌اش از ایران است و در صورت برطرف شدن مشکل شخصی‌اش، این بازیکن بوشهری در بازگشت به تهران در تمرین استقلال نیز حضور پیدا می‌کند تا با دوستان و هم‌تیمی‌های سابقش دیدار کند.

اما نکته جالب توجه این است آنهایی که لیست بازیکنان مورد نظر نکونام را دیده‌اند نام این مهاجم ملی پوش هنوز در فهرست مهاجمان مورد نظر جواد نکونام در راس همه قرار دارد.

منبع: خبرورزشی

706586