ادعای باشگاه پرسپولیس در مورد دو بازیکن خارجی اش/ در ۶۰ درصد رقابت‌های لیگ حاضر بوده‌اند

باشگاه پرسپولیس مدعی شد دو بازیکن خارجی‌اش در ۶۰ درصد رقابت‌های لیگ حاضر بوده‌اند.
تصویر ادعای باشگاه پرسپولیس در مورد دو بازیکن خارجی اش/ در ۶۰ درصد رقابت‌های لیگ حاضر بوده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، هر روز از باشگاه پرسپولیس خبر تازه‌ای می‌رسد که باعث نگرانی بیشتر هواداران این تیم می‌شود. آخرین خبر این است در شرایطی که سازمان لیگ یک سهمیه از بازیکنان خارجی را نسبت به فصل قبل کاهش داده و تیم‌های باشگاهی به جای جذب ۶ بازیکن باید با ۵ بازیکن خارجی لیست خود را پر کنند، میانگین بازی بازیکنان خارجی در فصل گذشته برای پرسپولیس به دردسر بزرگی تبدیل شده است.

گویا چند روز قبل سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده دو بازیکن فصل قبل این تیم یعنی نبیل باهویی و وحدت حنانوف خلاف مصوبه فصل قبل، کمتر از ۶۰ درصد بازی‌های لیگ را در ترکیب به میدان رفته اند و به همین دلیل یک سهمیه خارجی این تیم سوزانده خواهد شد. به عبارت دیگر با توجه به این که یحیی گل محمدی و پس از او اوسمار طبق اعلام سازمان لیگ از این دو بازیکن به اندازه ۶۰ درصد بازی‌ها در ترکیب بهره نبرده اند، پرسپولیس باید این فصل با بازیکن خارجی کمتری در لیگ بازی کند.

همین موضوع باعث شد تا باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ ادله خود را برای بازی کردن هر دو بازیکن در ۶۰ درصد مسابقات به سازمان لیگ ارسال کند.

همان طور که می‌دانید نبیل باهویی تنها نیم فصل در لیست پرسپولیس بود و وحدت نیز چند ماه از رقابت‌های لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داد. اما با وجود این مسائل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به سازمان لیگ مدعی شد هر دو بازیکن در ۶۰ درصد بازی‌ها حاضر بوده‌اند.

باید دید درنهایت پاسخ سازمان لیگ به ادله باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

706574