واکنش کاپیتان سابق استقلال به سرپرستی در این تیم

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال درباره سرپرست شدنش در این تیم می‌گوید: مگر من سرپرست شده‌ام که در این باره حرفی بزنم؟ اسم را می‌اندازند وسط و رویش مانور می‌کنند.
تصویر واکنش کاپیتان سابق استقلال به سرپرستی در این تیم

به گزارش سایت خبری پرسون، کاپیتان اسبق استقلال به شایعه سرپرستی در این باشگاه واکنش نشان داد. مهدی پاشازاده در این باره گفت:

مگر من سرپرست شده‌ام که در این باره حرفی بزنم؟ اسم را می‌اندازند وسط و رویش مانور می‌کنند. شما اگر کسی را می‌خواهید اول باید به او پیشنهاد بدهید و بعد در مورد آن صحبت کنید.

او در مورد اینکه با این روش شأن پیشکسوتان استقلال زیرسؤال می‌رود هم گفت:

قطعا همینطور است. من در مورد خودم حرف می زنم، برای استقلال هر خدمتی کنم کم است ولی شان و شخصیت آدم‌ها باید حفظ شود. استقلال خانه من است و من چه باشم و چه نباشم هرکمکی از دستم بربیاد انجام می‌دهم.

کاپیتان اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با او صحبتی در مورد سرپرستی شده است یا نه هم گفت:

نه به هیچ عنوان حرفی زده نشده است. به حرحال آقایان خودشان بلد هستند و مطمئن باشید هرکسی به این سمت برسد، من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا آمدن رامین رضاییان به صلاح استقلال است یا نه هم گفت:

ببینید به نظر صحبت کردن در مورد فعالیت استقلال در نقل و انتقالات اشتباه است. وقتی شما کسی را بالای سر کار می‌گذارید که بازیکن جذب کند چه رامین باشد چه نباشد و چه هر بازیکن دیگر باشد باید احترام گذاشت. هوادار نتیجه و بازی خوب می‌خواهد و انشاالله افرادی که بالای سر کار هستند این کاره هستند. ۱۲ سال همین بلا سر استقلال می‌آید اما امسال که دیگرپول و وقت دارید و همه دوستان‌تان را هم که دور هم جمع کرده‌اید. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد برای استقلال خیر باشد.

منبع: خبرورزشی

706573