چشمی قراردادش با استقلال را تمدید کرد

کاپیتان تیم استقلال با حضور در محل باشگاه قراردادش با این تیم را تمدید کرد و البته قول‌هایی هم به بازیکنان و سرمربی تیم داد.
تصویر چشمی قراردادش با استقلال را تمدید کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، روزبه چشمی کاپیتان دوم تیم استقلال و بازیکن جام جهانی رفته آبی پوشان پس از کش و قوس‌های هفته‌های اخیر در ارتباط با دریافت مطالباتش برای عقد دوباره قرارداد با استقلال سرانجام پس از مذاکره با مدیران باشگاه راضی به تمدید قراردادش شد.

افراد نزدیک به باشگاه در این باره اعلام کردند روزبه چشمی در این باره و پیش از حضور در محل باشگاه صحبتی با جواد نکونام کرده و به او گفته دوست دارد در سال‌های پایانی فوتبالش همچنان در استقلال بماند و به قولی که چند سال پیش به طرفداران این تیم داده که در ایران فقط در استقلال توپ خواهد زد، عمل کند.

او همچنین در صحبتی که با تعدادی از بزرگترهای تیم انجام داده به آنها گفته که قرار است به زودی مشکلات مالی برطرف شود و به همین دلیل خودش پیش قدم شده تا قراردادش را تمدید کند و از این طریق خواسته پیامی نیز به هم تیمی‌هایش بفرستد. آنهایی که گفته می‌شود هنوز به واسطه عدم دریافت مطالباتشان راضی به تمدید قرارداد مالی با استقلال نشده‌اند.

منبع: خبرورزشی

706559