لیموچی با وجود توافقات نهایی با پرسپولیس شاید سر از سپاهان در بیاورد

وینگر ملی پوش ایرالکو با وجود توافقات نهایی برای پیوستن به پرسپولیس احتمالا سر از سپاهان در خواهد آورد.
تصویر لیموچی با وجود توافقات نهایی با پرسپولیس شاید سر از سپاهان در بیاورد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی لیموچی وینگر 24 ساله و ملی پوش آلومینویم اراک که در شب جشن عید غدیر صراحتا اعلام کرده بود طرفدار پرسپولیس است با وجود توافقات نهایی برای پیوستن به این تیم شاید سر از تیم سپاهان در بیاورد.

بعد از مکاتبه باشگاه پرسپولیس با آلومینیوم برای جذب این بازیکن و چانه زدن های مدیران این دو باشگاه، اختلاف درخواست‌‌های این دو باشگاه و مسائل حاشیه‌ای دیگر باعث شد تا لیموچی به سمت اصفهان و باشگاه سپاهان مایل شود و به نوعی این خرید بزرگ هم از دست پرسپولیس لیز خورد و در آغوش یکی از رقبا افتاد.

این اتفاق در حالی رخ داد که لیموچی بعد از چرخش اولیه در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود شاید پرسپولیسی نشود و لژیونر شود. این درست همان ترفندی بود که جواد آقایی پور هم به کار برد. در شرایطی که هم استقلال هم پرسپولیس دنبال آقایی پور بودند و البته استقلال تلاش بیشتری برای جذب او کره بود آقایی پور به مقصد روسیه چمدانش را بست و اعلام کرد می‌خواهد لژیونر شود تا تیم‌های داخلی از جذب او ناامید شوند اما این بازیکن با چرخشی ناگهانی سر از باشگاه سپاهان در آورد.

حالا همین اتفاق به نوعی برای لیموچی هم تکرار شده و گفته می‌شود او نیز با وجود توافق با پرسپولیس در نهایت سپاهانی خواهد شد که این مسئله عصبانیت مدیران باشگاه سرخ را در پی داشته است.

نکته جلب اینجاست که لیموچی برای این تصمیمش توجیه عجیبی داشته و گفته برای حضور در پرسپولیس آمادگی ذهنی ندارم که همین مسئله مدیران باشگاه پرسپولیس را عصبانی کرده و توجیه او را نپذیرفته‌اند.

با وجود اتفاقات رخ داده حالا باشگاه پرسپولیس دنبال این است که شرایط جذب فرشاد احمدزاده را پیگیری کند ضمن اینکه با حضور نفراتی مثل امیری، عالیشاه و صادقی برای پست وینگر شاید دنبال گزینه دیگری هم در این پست باشد تا جای خالی ترابی را پر کند

منبع: ورزش سه

706473