دبیر کل شورای خلیج فارس به پزشکیان پیام فرستاد

«جاسم محمد البدیوی »دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس در پیامی به مسعود پزشکیان ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب ایران گفت: ما بر اهمیت گفتگوی سازنده و کار مشترک با ایران در مقابله با چالش های مشترک و تقویت همکاری در زمینه های مختلف، تاکید می کنیم .‌

تصویر دبیر کل شورای خلیج فارس به پزشکیان پیام فرستاد

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس خطاب به مسعود پزشکیان آمده است :

«جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس منتخب محترم جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام واحترام،،

ضمن ابراز خرسندی، پیروزی شایسته جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری ایران 2024 را صمیمانه تبریک می‌گویم. این پیروزی بیانگر اعتماد وحمایت ملت ایران به هدایت، خرد و چشم انداز آینده شما می باشد.

ما در شورای همکاری خلیج فارس، آرزوی تقویت روابط دوجانبه وهمکاری های سودمند میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و جمهوری اسلامی ایران، به گونه ای که در خدمت منافع ملت های مان و بر اساس قوانین بین المللی واصول احترام حسن هجواری باشد، را داریم و همچنین برروی اهمیت گفتگوی سازنده و کار مشترک در مقابله با چالش های مشترک و تقویت همکاری در زمینه های مختلف، تاکید می نماییم، از آنجایی که موفقیت شما در این انتخابات در برهه ای حساس به دست می آید، که منطقه نیاز دارد به تلاشهای مشترک جهت مقابله با چالش های بزرگ و برای دستیابی مردم ما به آرزوی رفاه و آرامش. باور داریم که که جنابعالی کشور را با درایت و بصیرت هدایت خواهید نمود، به نحوی که در تقویت امنیت وصلح در منطقه کمک خواهد کرد.

اینجانب، نامه خود را با آرزوی موفقیت صمیمانه برای جنابعالی در مأموریت عالی و همچنین آرزوی دستیابی جناب عالی به دستاوردهایی در خدمت ملت ایران و تقویت روابط برادرانه با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ، به پایان می‌برم.»

منبع: ایسنا

706422