توضیحات مدیرعامل استقلال در خصوص جذب رامین رضاییان

مدیرعامل استقلال توضیحات مبهمی در خصوص جذب رامین رضاییان داد.
تصویر توضیحات مدیرعامل استقلال در خصوص جذب رامین رضاییان

به گزارش سایت خبری پرسون، سمیعی در خصوص حضور رامین رضاییان در استقلال نیز اظهار داشت: من اسم نمی‌برم ولی از هفته گذشته مذاکرات خیلی خوبی با چند بازیکن داشته‌ایم. من شاید در شبانه‌روز ۲ تا ۳ ساعت بیشتر نخوابیده باشم و در چند جبهه در تلاش بوده‌ایم. من در همه جبهه‌ها جنگیدم. مذاکرات خیلی خوبی داشتیم. برخی از بازیکنان هنوز در بازار هستند و می‌شود آنها را جذب کرد. مذاکرات ما به انتها رسیده و فقط منتظر تزریق منابع مالی از سوی هلدینگ خلیج فارس هستیم. حتی اگر اولین بخش از واریزی‌ها صورت بگیرد، ما با دریافت منابع از اسپانسرها می‌توانیم این بازیکنان را جذب کنیم ولی من منتظر تعیین سیاست‌های کلی مالک باشگاه هستم تا بر آن اساس گام برداریم. قطعاً اراده هلدینگ مبنی بر حضور قاطعانه استقلال در مسابقات است و من به عنوان یک هوادار باشگاه استقلال فکر می‌کنم چون فصل نخست تیم‌داری هلدینگ است، هنوز همه با یکدیگر هماهنگ نشده‌اند. این موضوع کمی زمان می‌برد.

به گزارش روبرونیوز در خصوص رامین رضاییان، به بازیکن فصل پیش سپاهان اطلاع داده شده اگر واقعاً به دنبال حضور در استقلال است باید با مسئول اول باشگاه استقلال رو در رو صحبت کرده و مواضع و خواسته‌های خود را درباره حضور در استقلال مطرح کند. بنابراین مسئولان باشگاه استقلال از این پس دیگر با پیغام و پسغام با این بازیکن مذاکره نخواهند کرد و در حالی که از نگاه بسیاری از رسانه‌ها ماجرای حضور رضاییان در استقلال جدی شده اما مذاکرات را تا نشست رو در رو با این بازیکن متوقف خواهند کرد تا اینکه رضاییان در این راستا اقدامات عملی انجام دهد.

اینکه بازیکن سابق سپاهان که از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد در روزهای آتی پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال بنشیند به زودی مشخص خواهد شد اما آنچه مسلم است هم استقلال و هم رضاییان تا امروز در مذاکرات دورادور با هم به سر برده و هر دو طرف برای همکاری از خود تمایل نشان داده‌اند و باید دید در نهایت این ماجرا به عقد قرارداد منجر خواهد شد یا خیر؟!

منبع: روبرو نیوز

706370