تذکر پیشکسوت پرسپولیس به بازیکنانی که جدا شدند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند به‌زودی پشیمان می‌شوند، چون از لحاظ فنی افت می‌کننده و جایگاه خود را از دست خواهند داد.

تصویر تذکر پیشکسوت پرسپولیس به بازیکنانی که جدا شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد برزگر در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: مدیران باشگاه با چند بازیکن باکیفیت فصل گذشته تیم تمدید کردند. امیدوارم با آمدن خوان کارلوس گاریدو باشگاه بتواند خواسته‌های این سرمربی را برآورده کند تا دوباره بتوانیم در لیگ و آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ۳ بازیکن نیز جدا شدند و نباید از جذب بازیکن جدید غافل شویم.

وی در مورد افزایش قراردادهای برخی از بازیکنان لیگ برتر، گفت: بازیکن به کیفیت فنی خود نگاه کند و بعد در خصوص قرارداد حرف بزند. برایم جای سئوال دارد بازیکنی که با مبلغ ۲ میلیارد به تیم می‌پیوندد، چگونه برای فصل بعد یک عدد نجومی می‌خواهد. همه این موضوعات باعث می‌شود، هواداران نگران شوند. امیدوارم این بازیکنان بتوانند در آینده جواب هواداران را بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه دلالان باعث می‌شوند بازیکنان برای تمدید رقم نجومی بگویند، یادآور شد: متاسفانه پای دلال در این موضوعات باز است و همین افراد به بازیکنان می‌گویند رقم‌های بالاتری به باشگاه پیشنهاد دهند. بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند به‌زودی پشیمان می‌شوند، چون از لحاظ فنی افت می‌کننده و جایگاه خود را از دست خواهند داد.

برزگر در خصوص حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، خاطرنشان کرد: باید بازیکنانی بگیریم که در حد و اندازه اورونوف باشند که بتوانند نتیجه را تغییر دهند. خوشبختانه با خصوصی‌سازی و حمایت اسپانسرها، می‌توانیم چند بازیکن درجه یک جذب کنیم تا مقابل تیم‌های عربی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی درباره آمدن خوان کارلوس گاریدو، گفت: خیلی خوشحالم این مربی تجربه حضور در آسیا را دارد. امیدوارم هواداران مثل فصل‌های گذشته که از گل‌محمدی و برانکو حمایت می‌کردند از این سرمربی نیز حمایت کنند تا او بتواند به درستی کار خود را انجام دهد.

منبع: ایرنا

706342