تاکید محسن رضایی بر کمک به دولت پزشکیان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید دولت مسعود پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، گفت: معتقدان و ملتزمان به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به دولت آقای پزشکیان دریغ کنند.

تصویر تاکید محسن رضایی بر کمک به دولت پزشکیان

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن رضایی طی سخنانی در جمع استادان دانشگاه امام حسین (ع)، گفت: همواره اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کادرسازی و انسان‌سازی بوده، و موفقیت‌های نظامی و پیشرفت سپاه، مرهون همین اقدام بوده است که این هویت و فلسفه باید حفظ شود.

وی با یادآوری نتایج کادرسازی سپاه و همکاری با دولت‌ها در طول انقلاب یادآور شد: وزرات اطلاعات، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در پی کادرسازی سپاه پاسداران تشکیل و تامین نیرو شدند. شجره طیبه کادرسازی سپاه پاسداران باید با قوت ادامه پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری خاصیت امنیت‌سازی دارد، اظهار کرد: در کشور ما علاوه بر امنیت‌سازی، مردم‌سالاری و مشارکت، حیثیت و اعتبار بین‌المللی در پی خواهد داشت، به همین دلیل در تشییع شهید رئیسی و همراهانش شاهد آن احترام بین‌المللی بودیم.

رضایی با تاکید بر اینکه نباید دولت آقای پزشکیان را خارج از جبهه انقلاب دانست، افزود: معتقدان و ملتزمان به نظام و انقلاب نباید از هیچ کمکی به دولت آقای پزشکیان دریغ کنند.

منبع: ایسنا

706316