قرارداد گولسیانی با پرسپولیس تمدید می شود؟

در ابتدا قرار نبود قرارداد گیورگی گولسیانی با پرسپولیس تمدید شود، اما ستاره گرجستانی پس از درخشش در یورو دوباره مورد توجه قرار گرفت.
تصویر قرارداد گولسیانی با پرسپولیس تمدید می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تنها نماینده فوتبال ایران در یورو گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس بود. مدافعی که بعد از دوبازی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به مهره فیکس تیمش تبدیل شد و نمایش‌های بسیار خوبی هم در این رقابت‌ها داشت. قرارداد گولسیانی با پرسپولیس به پایان رسیده و هنوز تکلیف این بازیکن برای فصل بعد مشخص نیست. گولسیانی با چند پیشنهاد از تیم‌های آسیایی مواجه شده که پول خوبی هم به این مدافع پرداخت می‌کنند.

از همین رو کار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ستاره گرجستانی‌اش سخت خواهد بود. مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته و بعد از درخشش گولسیانی در بازی‌های جام ملت‌های اروپا همواره از تمدید قرارداد با این بازیکن صحبت کردند و امیدوار بودند که این بازیکن بعد از مدتی استراحت به ایران بیاید و قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. ماجرای تمدید با گولسیانی یک نکته جالب توجه و البته در نوع خودش عجیب دارد.

داستان از این قرار است که بعد از پایان فصل گولسیانی نه در لیست تمدیدی‌های باشگاه پرسپولیس قرار داشت و نه اوسمار ویرا این بازیکن را می‌خواست. مدافع بلند قامت قرمزها که زننده گل قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود، چندین بار در طول فصل مصدوم شد و یک مصدومیت کهنه از ناحیه زانو دارد. با این حال او خودش را هر طور که بود به بازی‌های پرسپولیس می‌رساند و در تیم ملی گرجستان هم به میدان می‌رفت.

اوسمار با توجه به مصدومیت گولسیانی به مدیران پرسپولیس گفته بود که او را نمی‌خواهد و به جای او باشگاه باید یک مدافع جوان‌تر جذب کند. همچنین باشگاه پرسپولیس هم با توجه به قیمت بالای این بازیکن ترجیح می‌داد به سراغ گزینه ای برود که ارزان‌تر باشد و ترجیحا هم ایرانی باشد. اما بعد از درخشش گولسیانی در یورو، هواداران پرسپولیس فشار زیادی روی باشگاه پرسپولیس آوردند که هر طور شده قرارداد ستاره گرجستانی تمدید شود.

باشگاه هم که بعد از جدایی چند ستاره اصلی پرسپولیس و همچنین عدم موفقیت در جذب گزینه‌های جانشین، به شدت تحت فشار هواداران قرار دارد، به نوعی مجبور شد گولسیانی را وارد لیست تمدیدی‌ها کرده و پیشنهادش را به این بازیکن ارائه کند. گولسیانی هنوز جوابی به پرسپولیسی‌ها نداده و این روزها مشغول استراحت در کنار خانواده‌اش است. باید دید طی روزهای آینده گولسیانی چه پاسخی به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها خواهد داد و آیا حاضر است قراردادش را تمدید کند و یا اینکه او هم به سرنوشت چند پرسپولیسی دیگر دچار و راه جدایی از پرسپولیس را در پیش خواهد گرفت.

منبع: خبرورزشی

706192