راهنمای ست کردن شلوار کارگو زنانه و مردانه

شلوار کارگو یکی از ترند های این رورزهای دنیای مد است، اگر شلوار کارگو خریده اید یا قصد خرید دارید بهتر است از قبل بدانید شلوار کارگو با چه لباسی ست می شود.
تصویر راهنمای ست کردن شلوار کارگو زنانه و مردانه

به گزارش سایت خبری پرسون، شلوار شیش جیب امروزه با کمی تغییرات ولی با همان سبک آزاد و راحت و جیب های بزرگ، به بازار عرضه شده که با نام کارگو به فروش می رسد. شلوار کارگو بسیار مورد علاقه جوانان و نوجوانان است و در موقعیت های مختلف استفاده می شود. این شلوار که در رنگ و جنس های مختلف مثل جین، کتان و... دربازار وجود دارد، با انواع استایل های زمستانی و تابستانی ست می شود پس می توانید با خرید شلوار کارگو و یادگیری نحوه ست کردن آن در این بخش، استایل های شیک و جذاب و منحصربفردی را برای خود ایجاد کنید.

شلوار کارگو چیست؟

شلوار کارگو یا شلوار باربری از راحت‌ترین و محبوب‌ترین شلوارهای دنیای مد هستند که شلوار شش جیب یا شلوار اسلش نیز نامیده می شوند، این نوع دارای تعداد جیبهای متعدد و با دوخت آزاد است که دمپای آن دارای گت است و توسط کش گیره دار و یا نخ محکم می شود.کمر این شلوار معمولا دارای کش است و توسط یک نخ بسته میشود.

شلوار کارگو

شلوار کارگو با چه مانتویی ست میشه؟

خانم ها می توانند شلوار کارگو را با انواع مانتو ست کنند. شلوار کارگو با مانتو کوتاه استایل شیکی برای شما رقم می زند، هنگام ست کردن مانتو با شلوار کارگو به ترکیب رنگ آنها توجه نمایید و از ترکیب ملایمی بین رنگ‌ها، طرح‌ها و استایل‌ها استفاده کنید تا یک تیپ جذاب داشته باشید.

نحوه ست کردن شلوار کارگو با پالتو

برای داشتن استایل گرم و جذاب در روزهای سرد زمستانی کارگو را با انواع پالتو و شکت و...ست کنید. پوشیدن پالتوی متناسب با شلوار، استایل جذاب و شیکی به شما می‌دهد. برای تکمیل استایل زمستانی خود، با شلوار کارگو، شکت یا پالتو، یک نیم بوت چرم هم بپوشید.

شلوار کارگو دخترانه با چی ست میشه؟

خانم ها می توانند شلوار کارگو زنانه را با نیم تنه، کراپ تاپ،تی شرت، انواع هودی و سویشرت، انواع کت ها، انواع مانتو ست نمایند و استایل زمستانی و تابستانی جذابی برای خود بسازند.

شلوار کارگو مردانه با چی ست میشه؟

آقایان برای داشتن استایلی خاص و زیبا می توانند شلوار کارگو خود را با پیراهن‌های رسمی دکمه‌دار مردانه؛ پولو شرت‌ها؛ تی‌شرت‌ها در موقعیت های مختلف ست کنند و برای تکمیل این ست، کتانی یا بوت بپوشند.

ست کردن شلوار کارگو

شلوار کارگو با تیشرت لانگ

تیشرت لانگ نیز یک نوع تیشرت بلند و گشاد است که در انواع زنانه و مردانه وجود دارد. خانم ها و آقایان می توانند در روزهای تابستان شلوار کارگو را با تیشرت لانگ ست نمایند و استایل خنک، راحت، مدرن و تینیجری برای خود بسازند،این ترکیب پوششی کژوال و اسپرت را به ارمغان می‌آورد و مناسب فعالیت‌های روزانه مانند پیاده‌روی، خرید و دیدن دوستان است.

شلوار کارگو با هودی

اگر می خواهید در فصول سرد سال ظاهری شیک و مدرن داشته باشید،ترکیب شلوار کارگو با هودی زنانه بسیار مناسب است و یک لباس غیررسمی و کژوال ایجاد می‌کند که قابلیت استفاده در فعالیت‌های روزمره را داراست. برای روزهای تنبلی که نمی‌خواهید زیاد به لباس خود فکر کنید، کافی است یک هودی را با شلوار کارگو بپوشید و از راحتی لباس‌های غیررسمی لذت ببرید.

استایل با شلوار کارگو مشکی

پیشنهاد می کنیم اگر به پوشیدن شلوار کارگو علاقمندید، یک شلوار کارگو رنگ مشکی بخرید زیرا نحوه ست کردن کارگو مشکی با انواع لباس ها آسان است و آن را می توانید با انواع رنگ ها ست کنید و در موقعیت های مختلف بپوشید.

با شلوار کارگو چه کفشی بپوشیم؟

در فصل زمستان شلوار کارگو را می توانید با بوت های چرم زیبا و کفش کتانی بپوشید، کفش‌های ورزشی نیز یکی از گزینه‌های عالی برای ترکیب با شلوار کارگو هستند. این نوع کفش‌ها علاوه بر ظاهر جذاب، راحتی لازم را هم دارند و برای طولانی‌مدت قابل استفاده هستند. صندل ها و دمپایی‌های چرمی نیز می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای ترکیب با شلوار کارگو در فصل تابستان باشند.

منبع: نمناک

706098