رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور خبر داد:

ایران در آستانه خودکفایی در صنعت آسانسور/ از توانایی ساخت آسانسور ۲۵ طبقه ای در کشور تا ضرورت اهمیت به صنعت ساخت آسانسور با توجه رشد ساخت مسکن در ایران

رییس اتاق تعاون خبر داد: با توجه به اینکه کشور ما در حوزه مسکن، کارگاه بزرگ ساختمانی است، قطعا صنعت آسانسور بیشتر مورد توجه است و امیدواریم که کشور بتواند تمام نیازهای خود در حوزه آسانسور را بطور کامل تولید کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، بالابرها، نقاله ها و قطعات گفت: با توانمندی در صنعت آسانسور، صنعتگران داخلی می توانند تا ۲۵ طبقه آسانسور بسازند و توانستیم در حد بالایی به خودکفایی برسیم.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی، بالابرها، نقاله ها و قطعات، اظهار داشت: کشور ما در این صنعت رشد خوبی داشته و گام های مهمی برای رسیدن به خودکفایی کامل برداشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کشور ما در حوزه مسکن، کارگاه بزرگ ساختمانی است، قطعا صنعت آسانسور بیشتر مورد توجه است.

رئیس اتاق تعاون ایران خاطر نشان کرد: با روند رو به رشد این صنعت در آینده نچندان دور در این صنعت به طور کامل خودکفا خواهیم بود و امیدواریم که کشور بتواند تمام نیازهای خودش در این حوزه را بطور کامل تولید کند.

منبع: اتاق تعاون ایران

706004