مدیرعامل تراکتور به جذب ترابی و اسماعیلی‌فر واکنش نشان داد/هنوز بازیکنی نگرفتیم!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: ما هنوز بازیکنی نگرفتیم و به محض نهایی شدن انتقال، اسامی نفرات را اعلام خواهیم کرد.
تصویر مدیرعامل تراکتور به جذب ترابی و اسماعیلی‌فر واکنش نشان داد/هنوز بازیکنی نگرفتیم!

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید مظفری‌زاده پس از سمینار سالانه مجوز حرفه‌ای که امروز (دوشنبه) با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع جلسه بسیار خوبی بود و نقطه‌نظرات مدیران عامل مطرح شد. امیدوارم با پیگیری مسائلی که امروز مطرح شد به جمع‌بندی خوبی برسیم و فصل آینده یک لیگ خوب را داشته باشیم.

وی در مورد اینکه باشگاه تراکتور یکی از باشگاه‌های پُر سر و صدای نقل‌وانتقالات بوده است، گفت: ما با بازیکنان و گزینه‌های مربیگری مدنظرمان صحبت‌های لازم را کردیم و پیشنهادات آنها را گرفتیم و پیشنهادات خودمان را هم گفتیم. ان‌شاءالله هر وقت به جمع‌بندی برسیم اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به این پرسش که «آیا سرمربی جدید تراکتور فردا معرفی خواهد شد؟»، تأکید کرد: سعی می‌کنیم طی یکی دو روز آینده اسامی بازیکنان جدید و مربی را اعلام کنیم.

«آیا سقف بودجه را رعایت کردید؟»، مظفری‌زاده در پاسخ به این پرسش نیز تصریح کرد: مثل سال گذشته که سقف و مقررات را رعایت کردیم، امسال هم تابع مقررات خواهیم بود و براساس همان، کارهای‌مان را پیش می‌بریم.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود مذاکرات با باشگاه تراکتور با بیرانوند به بن‌بست رسیده است، گفت: ما تلاش‌مان بر این بود که در سکوت و آرامش نفرات مدنظرمان را گزینش کنیم. به خاطر احترامی که برای بازیکن قائلیم اسمی نمی‌برم. ان‌شاءالله اگر به جمع‌بندی برسیم اعلام خواهیم کرد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم اردوی پیش‌فصل را در خارج از کشور برگزار خواهد کرد، توضیح داد: احتمال اینکه اردوی خارجی داشته باشیم، بسیار زیاد است. البته ما یک کمپ خوب هم در تبریز داریم. این بستگی به نظر سرمربی انتخابی دارد و همچنین باید ببینیم فدراسیون زمان آغاز لیگ را چه زمانی اعلام می‌کند.

مظفری‌زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه باشگاه تراکتور تاکنون چند بازیکن را جذب کرده است، گفت: ما هنوز بازیکنی نگرفتیم! اما اسکلت تیم‌مان را کامل حفظ می‌کنیم. بنای ما بر ثبات تیمی است. قطعاً در نقاطی که نیاز و ضعف داشتیم بازیکن جذب می‌کنیم. قرار نیست بازیکن ورودی زیادی داشته باشیم و نفر خاصی را اسم نمی‌برم. اگر با بازیکن به جمع‌بندی رسیدیم نامش را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌ها نسبت به سقف بودجه گله‌مند هستند، تصریح کرد: ما تابع مقررات هستیم. انضباطی مالی برای لیگ خوب است، ولی باید یکسری جنبه‌ها دیده شود. به هر حال تیم‌هایی که درگیر مسابقات آسیایی هستند باید بتوانند با آنها رقابت کنند؛ ولی در مجموع طرح خوبی است.

«شبکه استانی تبریز روز گذشته جذب اسماعیلی‌فر و ترابی را نهایی اعلام کرد»، سرپرست مدیرعاملی تراکتور در واکنش به طرح این موضوع بیان کرد: آن کسی که باید معرفی کند باشگاه تراکتور است و من هم موضع رسمی‌مان را اعلام کردم.

منبع: خبرورزشی

705967