حیدری:

هیچ تصمیم جهانی بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با قاطعیت می‌توان گفت هیچ تصمیمی در جهان بدون حضور ایران اسلامی گرفته نمی‌شود.
تصویر هیچ تصمیم جهانی بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین کنگره شهدای هوانیروز که صبح امروز (دوشنبه) در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در ماه محرم دل‌های ما منور به نور شهدا می‌شود. شهدا در عرصه پاسداری از اسلام، قرآن، اقتدار کشور و نگهبانی از حریم امامت و ولایت به شهادت رسیدند و مسیر شهادت و رستگاری را انتخاب کردند.

حیدری با تأکید بر اینکه شهدای هوانیروز با نقش‌آفرینی خود اثر ماندگاری از شهامت، بی‌باکی، شجاعت و ایثار به یادگار گذاشتند و موجب افتخار و سربلندی ارتش و میهن اسلامی در سطح جهان شدند، افزود: امروز روز بزرگداشت شهدای هوانیروز و گرامیداشت خانواده‌های محترم ایثارگر و مقتدر آن‌هاست که با نثار عزیزترین افراد خانواده خود، موجب سربلندی کشور عزیزمان شده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: صراط مستقیم امت اسلامی، پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) هستند که راه حق و حقیقت را به ما نشان دادند و امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی است.

وی عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با قاطعیت می‌توان گفت هیچ تصمیمی در جهان بدون حضور ایران اسلامی گرفته نمی‌شود که این اقتدار نتیجه رهبری مقتدر و جانفشانی شهداست؛ لذا ما نیز باید با پیروی از ولایت فقیه، این مسیر اقتدار و نورانی را ادامه دهیم که اگر با اقتدار در مسیر ولایت و شهدا قدم برداریم، قطعاً پیروزی و سربلندی برای ما حاصل خواهد شد.

امیر حیدری خانواده‌های معظم شهدا را چشم و چراغ جامعه دانست و اظهار داشت: خانواده‌های محترم شهدا با ایثار و گذشتن از عزیزان خود، استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: امروز به برکت شهدا تغییرات عمیق و شگرفی در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

وی گفت: همه می‌دانند که یگان پروازی ارتباط تنگاتنگی با صنعت دارد و با تلاش و مجاهدت دانشمندان و کارکنان جوان بیش از 882 قطعه بالگرد در داخل تولید می‌شود و ما یکی از بزرگترین ناوگان‌های هوایی منطقه را در اختیار داریم.

امیر حیدری با اشاره به خدمات گسترده هوانیروز خاطرنشان کرد: با تجهیز بالگرد‌ها به دوربین‌های دید در شب، بالگردهای ما شبانه‌روز مشغول خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف امدادی و نجات هوایی در سیل، زلزله و دیگر عرصه‌های خدمت‌رسانی هستند.

منبع: تسنیم

705922