غیرمنتظره‌ترین باشگاه دنیا در انتظار جهانبخش!

یک حساب کاربری نزدیک به باشگاه کرول آزول مکزیک، مدعی شده که این تیم به دنبال جذب علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران است.
تصویر غیرمنتظره‌ترین باشگاه دنیا در انتظار جهانبخش!

به گزارش سایت خبری پرسون، جدایی علیرضا جهانبخش از فاینورد قطعی است و کاپیتان تیم ملی به فوتبالش در تیم دیگری ادامه خواهد داد. در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره تیم‌های مورد علاقه این بازیکن به میان آمده بود و حتی چند باشگاه ایرانی نیز در تلاش برای بازگرداندن این بازیکن به لیگ برتر ایران بودند که او صراحتا اعلام کرد فعلا به فوتبالش در خارج از کشور ادامه خواهد داد.

در شرایطی که رسانه‌ها از چند پیشنهاد اروپایی به جهانبخش خبر داده و نام چند تیم از جمله هلاس ورونا ایتالیا نیز مطرح شده بود، اما اکنون یک پیشنهاد غیرمنتظره نیز به جهانبخش ارائه شده که البته فعلا در حد شایعات فضای مجازی و رسانه‌های معتبر و مطرحی به آن نپرداخته‌اند.

یک حساب کاربری نزدیک به باشگاه کرول آزول مدعی شده که این تیم مکزیکی در تلاش برای جذب علیرضا جهانبخش است و حتی برخی توافقات نیز صورت گرفته است. خبر عجیبی که در صورت تحقق آن، می‌تواند جهانبخش را به نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ مکزیک تبدیل کند.

نکته جالب، استقبال هواداران کرول آزول از جذب علیرضا جهانبخش است. علت این موضوع نیز، هم تیمی بودن او با سانتیاگو خیمنز، پدیده مکزیکی فاینورد است. هواداران کرول آزول اعتقاد دارند که جهانبخش توانسته که در فاینورد، به همراه خیمنز زوج زهرداری بسازد و به این بازیکن نیز چندین پاس گل داده است در نتیجه می‌تواند در زادگاه خیمنز نیز بدرخشد.

کرول آزول یکی از تیم‌های قدیمی مکزیک است که توانسته است 9 بار قهرمان لیگ این کشور شود و چهار مرتبه نیز در جام حذفی، کاپ قهرمانی را بالای سر برده است. آنها با 6 بار قهرمانی در جام باشگاه‌های کونکاکاف، دومین تیم پرافتخار این مسابقات به‌شمار می‌روند.

یکی از کاربران هوادار کرول آزول در واکنش به جذب جهانبخش نوشته است: کاش این انتقال انجام می‌شد. چون من او (جهانبخش) را به عنوان یک بمب واقعی می‌بینم.

کاربر دیگری نوشته است: چه با حال، من قبلا جهانبخش را در بازی Football Manager 2024 برای تیمم خریده بودم.

یک هوادار نیز گفته است: خوب است که او دیگر با فاینورد قرارداد ندارد. فرد دیگری نیز اضافه کرده است: او بازیکن خوبی است.

کاربر دیگری نیز درخصوص همکاری جهانبخش و خیمنز در فاینورد نوشته و او را خرید خوبی برای کرول آزول دانسته است.

به هر شکل به نظر می‌رسد که پیشنهادی از لیگ مکزیک برای یک بازیکن ایرانی، غیرمنتظره‌ترین پیشنهاد ممکن باشد. باید دید که آیا این شایعه فضای مجازی رنگ و بوی واقعیت به خود خواهد گرفت و کرول آزول برای جذب جهانبخش پیش قدم می‌شود یا این خبر تنها یک گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده است.

منبع: خبرورزشی

705901