جدایی یک ستاره کلیدی استقلالی منتفی شد

صالح حردانی برای تمدید قراردادش، جلسات خوبی با استقلالی‌ها داشته است.
تصویر جدایی یک ستاره کلیدی استقلالی منتفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از بازیکنانی که قراردادش در انتهای فصل گذشته با استقلال به پایان رسید، صالح حردانی است. بازیکن کلیدی که از نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم پیراهن آبی را بر تن کرد و در طی این مدت، همواره یکی از نفرات اصلی در ترکیب تیمش بوده است.

این بازیکن که در اردوهای اخیر تیم ملی نیز حضور داشته و عملکرد خوبی نیز داشته است، با وجود داشتن چند پیشنهاد، تمایل دارد که در استقلال بماند که البته چند جلسه نخست میان طرفین، بدون نتیجه به پایان رسیده بود.

حالا نیز گفته می‌شود که باشگاه استقلال در روزهای اخیر با حردانی مذاکراتی انجام داد و درنهایت موفق شد نظر مساعد این بازیکن را جلب کرده و برای عقد قرارداد با حردانی نیز به جمع‌بندی نهایی دست یابد.

در صورتی که اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد، حردانی نیز به مانند روزبه چشمی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند تا در نبود کوین یامگا، خیال نکونام از بابت سمت راست تیمش راحت باشد.

لازم به ذکر است که استقلال پیش از این نیز با تیکدری برای تقویت سمت راست خود وارد مذاکره شده بود و به احتمال زیاد این بازیکن فصل بعد را در جمع شاگردان نکونام توپ خواهد زد.

منبع: ورزش سه

705854