جوانان بسکتبالیست ایران نتیجه را واگذار کردند

تیم بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت سه‌جانبه کاله‌کاپ در ماراتنی نزدیک نتیجه را به ترکیه واگذار کرد.

تصویر جوانان بسکتبالیست ایران نتیجه را واگذار کردند

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم بسکتبال کمتر از ۱۸ سال کشورمان در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های سه‌جانبه کاله‌کاپ از ساعت ۱۷ امروز و در تالار بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف ترکیه رفت که این بازی در رقابتی نزدیک و فشرده در نهایت با برتری ۹۶ بر ۹۳ حریف همراه بود.

شاگردان سرجان یووانوویچ در این دیدار مانند بازی روز گذشته برابر روسیه، شروع خوبی نداشتند و کوارترهای اول و دوم را به ترتیب با نتایج ۲۶ بر۱۳ و ۲۱ بر۱۷ واگذار کردند تا نیمه نخست با شکست به رختکن بروند. در نیمه دوم جوانان ایران عملکردی متفاوت را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند ضمن جبران فاصله نیمه نخست ۲۹ بر ۱۱ کوارتر سوم را به پایان ببرند اما کوارتر چهارم را با یک اختلاف به پایان بردند تا دو تیم در امتیاز ۸۰ به تساوی برسند.

در ادامه این بازی برای تعیین تیم برنده کار به وقت‌های اضافه کشیده شد، در وقت اضافه اول بازهم دو تیم به تساوی ۹ - ۹ رسیدند تا رقابت دو تیم همچنان ادامه یاید. در این وقت ترکیه بهتر عمل کرد و در نهایت ۹۶ بر ۹۳ برنده از زمین بازی خارج شد.

تیم بسکتبال کمتر از ۱۸سال ایران در نخستین بازی خود و روز گذشته با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ برابر روسیه نتیجه را واگذار کرده بود. آخرین دیدار این تورنمنت فردا بین تیم‌های ترکیه و روسیه برگزار خواهد شد که برنده آن مسابقه، عنوان قهرمانی رقابت‌ها را ازآن خود می‌کند.

منبع: ایرنا

705831