دروازه‌بانی که سر نخواستنش دعواست/ سقوط بیرو از عرش به فرش

پس از خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با تیم سپاهان، تراکتوری ها هم قید این دروازه بان را زدند.
تصویر دروازه‌بانی که سر نخواستنش دعواست/ سقوط بیرو از عرش به فرش

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند دروازه بان خوش نام فصل گذشته تیم پرسپولیس و تیم ملی کشورمان با شروع فصل گذشته لیگ برتر در حرکتی جنجالی، قرارداد خود را فسخ کرد و با تیم استقلال وارد مذاکره شد که گفته می شود با این تیم توافق کرد، اما پس از هجمه ها و فشارها، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مجبور شد تا تن به خواسته های بیرانوند بدهد تا بتواند او را متقاعد به برگشت کند که در این امر موفق بود. بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، هنوز ترکش های حواشی مذاکره اش با تیم استقلال را به دنبال داشت و باعث شده بود هواداران پرسپولیس نسبت به او نگاه بدی داشته باشند و محبوبیت سابق خود را از دست بدهد. دروازه بان مغضوب سرخپوشان یک فصل تمام تلاش کرد تا هواداران این تیم او را ببخشند و با قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تا حدی هم موفق به این کار شد.

با پایان لیگ بیست و سوم، سنگربان پرسپولیسی ها در حرکتی عجیب و غیر حرفه ای، کار فصل گذشته خود را تکرار کرد و بار دیگر قرارداد خود را با سرخپوشان فسخ کرد تا با مبلغ بالاتر، قرارداد جدیدی را با این تیم امضا کند، اما علیرضا بیرانوند بعد از فسخ قرارداد، به شدت مورد حمله هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت، به طوری که از مدیران تیم خود خواستند به هیچ وجه با بیرانوند تعامل نکنند و برای همیشه این بازیکن را از تیم خود کنار بگذارند، چون آنها معتقد بودند بیرانوند هیچ تعصبی به پرسپولیس ندارد و پول برای این بازیکن مهمتر از همه چیز است.

در این بین اخباری از مذاکره و توافق بیرانوند با تیم تراکتور به گوش می رسید که با وجود غیر رسمی بودن خبر، تقریبا بیرانوند را بازیکن تراکتور می دانستند. حتی این دروازه بان با انتشار ویدئویی از خود اعلام کرد که به پرسپولیس برنمی گردد و فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد. در بعضی از رسانه های منتسب به تیم تراکتور نیز چندین بار خبر رونمایی از این دروازه بان را کار شد، اما امروز خبری رسید که تیم تراکتور هم قید جذب این بازیکن را زده است. نکته عجیب این اتفاق، تکرار حرکت غیر حرفه ای بیرانوند است که با وجود توافق با تیم تراکتور، پای میز مذاکره با تیم سپاهان نشسته است که این خبر به مدیران باشگاه تراکتور رسیده و باعث دلخوری آنها شده است. توافقات و مذاکرات متعدد بیرانوند باعث شده تا جمله تعصب به پول درباره بیرانوند رنگ واقعیت به خود بگیرد.

پس از منصرف شدن تراکتور از جذب این دروازه بان، علیرضا بیرانوند آینده نامشخصی پیدا کرده است و نمی توان گفت دروازه بان تیم ملی کشورمان در فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد. در حال حاضر به نوعی ضرب المثل از همه جا رانده و از همه جا مانده درباره این گلر صدق می کند.

منبع: خبرورزشی

705779