افشاگری چیذری درباره علت کناره‌گیری نکردن جلیلی/ در جلسه مشهد چه گذشت؟!

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به جزییات جلسه انتخاباتی که جلیلی و قالیباف با حضور سردارقاآنی فرمانده سپاه قدس و تنی چند از مسئولان نظام در مشهد داشتند، نوشت: ‌«از رفتارها احساس کردم جلیلی نخواسته هوادارانش واقعیات جلسه مشهد را مطلع شوند لذا وادار به شفافیت شدم تا واقعیت عیان شود».
تصویر افشاگری چیذری درباره علت کناره‌گیری نکردن جلیلی/ در جلسه مشهد چه گذشت؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر چیذری، فعال سیاسی اصولگرا، در یادداشتی نوشت: ‌«از رفتارها احساس کردم جلیلی نخواسته هوادارانش واقعیات جلسه مشهد را مطلع شوند لذا وادار به شفافیت شدم تا واقعیت عیان شود».

چیذری در ادامه نوشت: «١.جلیلی درجلسه‌، توصیه سردار قاآنی را نپذیرفت. قالیباف که عدم انصراف جلیلی را شکست جبهه انقلاب می‌دید خودش داوطلب انصراف شد. جلیلی با اصرار از قالیباف خواست، بمانید

شفافیت جلسه مشهد که جلیلی نخواست هوادارانش واقعیات جلسه را مطلع شوند:

وی خاطر نشان کرد: بواسطه اتفاق همزمانی که در منطقه افتاد سردارقاآنی باید جلسه را ترک میکرد پس بحث‌ها تکنیکال شد. عالمی! در جلسه بود و ادامه بحث داد.آخر جلیلی قول داد فردا(پنجشنبه) نماز مغرب اعلام انصراف خواهم کرد!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این فعال اصولگرا در ادامه خاطرنشان کرد: جلیلی روز پنجشنبه بدون توجه به حرفی که در حضور چند آدم آبرودار زده بود گوشی همراه‌ش را خاموش و به امید ظرفیت دولتی در روستاها وارد کارزار شد. به همین راحتی چند نوپای جویای قدرت، آینده انقلاب و کشور را به بازی گرفتند!

بی جهت نبود ‎حاج‌قاسم‌ عزیز از این جماعت اکراه داشت».

منبع: نامه نیوز

705745