پیشنهاد پرسپولیس؟ ایران برگردم فقط استقلال

مهاجم سابق آبی ها گفت: به خاطر مشکلات شخصی فعلاً شرایط بازگشت به لیگ ایران و بویژه استقلال را ندارم
تصویر پیشنهاد پرسپولیس؟ ایران برگردم فقط استقلال

به گزارش سایت خبری پرسون، اللهیار صیادمنش در تیم بلژیکی به دنبال ماجراجویی است. او بعد از انتقال قرضی از هال‌سیتی به وسترلو به دنبال آن است تا بعد از درخشش در تیم بلژیکی مسیر خود در فوتبال اروپا را در تیم‌های مطرح‌تر ادامه بدهد. الهیار هم‌اکنون همراه با وسترلو در اردوی سوئیس حضور دارد و به منظور آماده‌سازی این تیم قرار است در اردوی خود چند دیدار تدارکاتی برگزار کند که یکی از آنها با قهرمان لیگ سوئیس اختصاص دارد. نکته جالب اینکه به تازگی صفحه رسمی جام جهانی با اختصاص یک پست اینستاگرامی به صیادمنش از او به عنوان جوان‌ترین گلزن تیم ملی ایران یاد کرده است.

البته مهاجم جوان و ملی‌پوش کشورمان از زمانی که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شده کمتر فرصت همراهی این تیم را داشته این درحالی است که الهیار در مدت زمان اخیر همواره یکی از پایه‌ثابت‌های دعوت به تیم ملی بوده اما کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.
بر همین اساس در روزهای اخیر صفحه رسمی جام جهانی با انتشار سه تصویر از اللهیار، از مخاطبان خود سؤال کرده که آیا نخستین گل ملی او را به یاد دارند و نوشته است: ‎اللهیار صیادمنش، آینده درخشان فوتبال ایران! الهیار در سن ۱۷ سالگی به جوان‌ترین گلزن تیم ملی ایران تبدیل شد و استعداد و پتانسیل فوق‌العاده خودش را به همه نشان داد.
به همین بهانه دقایقی با این مهاجم زهردار به گفت‌وگو پرداختیم که آن را در زیر می‌خوانید:


صحبت را از پست جام جهانی آغاز کنیم. می‌تونی بگی این گل مقابل کدوم تیم به ثمر رسید؟
راستش را بخواهید خودم هم سورپرایز شدم. در هر صورت خوشحالم که این اتفاق افتاد و امیدوارم گل‌هایم برای تیم ملی ادامه دار باشد.

منبع: ایسنا

705685