پیشنهاد یک پرسپولیسی به گاریدو

محمود کلهر کارشناس فوتبال به جدایی احتمالی سه بازیکن پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.
تصویر پیشنهاد یک پرسپولیسی به گاریدو

به گزارش سایت خبری پرسون، چند روز از آغاز نقل و انتقالات گذشته و شایعاتی در خصوص چند بازیکن پرسپولیس مطرح شده که با واکنش هواداران و پیشکسوتان این تیم همراه شده است. از طرفی گاریدو سرمربی اسپانیایی سرخ‌ها بامداد امروز به تهران رسید و برنامه نقل و انتقالات پرسپولیسی‌ها شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت. محمود کلهر ستاره سابق پرسپولیس و کارشناس فوتبال نیز در همین زمینه گفت‌وگو کرده است.

گزیده صحبت‌های کلهر در خصوص جدایی سه بازیکن پرسپولیس و انتخاب سرمربی اسپانیایی را در زیر بخوانید:

{انتخاب گاریدو} به نظرم این مربی نیاز به زمان دارد تا خود را به شرایط فوتبال ایران عادت دهد. او رزومه خوبی ندارد اما به نظر مربی حرفه‌ای است و می‌تواند خیلی زود با بازیکنان تیم ارتباط بگیرد.

{جدایی احتمالی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر} اگر جدایی این بازیکنان قطعی شده باید بلافاصله بازیکنان جایگزین مشخص و معرفی شوند.

{جانشین اسماعیلی‌فر و ترابی} به نظرم رامین رضائیان بهترین گزینه برای جانشینی اسماعیلی‌فر است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. در پست مهدی ترابی هم همین طور، بازیکنانی وجود دارند که حتی می‌توانند بهتر از او بازی کنند.

{جانشین بیرانوند} تنها جایی که پرسپولیس باید فکر اساسی برای آن کند، خط دروازه است. هر دروازه بانی که جایگزین بیرانوند می‌شود باید از تجربه بالایی برخوردار باشد. ناگفته نماند که پرسپولیس همیشه پرسپولیس می‌ماند و مدیران باید بازیکنان جدید به خدمت بگیرند. گاریدو باید روش اوسمار را در پیش بگیرد و با بازیکنان ارتباط بسیار خوبی برقرار کند.

منبع: مهر

705682