حمله فرشاد پیوس به بیرانوند و ترابی

فرشاد پیوس ستاره سابق پرسپولیس به جدایی برخی از بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
تصویر حمله فرشاد پیوس به بیرانوند و ترابی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد بازیکنان بزرگ زیادی از پرسپولیس رفتند ولی این باشگاه بازهم پرسپولیس باقی ماند و به بزرگی خودش ادامه داد. فرشاد پیوس مهاجم ملی پوش سابق تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا در خصوص رفتن بیرانوند از پرسپولیس آن با توجه به شرایطی که به وجود آورده و دقیقا کار سال گذشته اش را تکرار کرد گفت: از او انتظار بیشتری نیست. متأسفانه سال پیش هم او همین کار را انجام داد و درنهایت با سرافکندگی و ابراز پشیمانی برگشت اما امسال از این خبرها نیست. باشگاه باید سفت‌وسخت با او برخورد کند. البته در همین راستا شنیدم باشگاه دیگر مثل سال قبل با او به همین راحتی‌ها برخورد نخواهد کرد. من عقیده دارم همه‌چیز پول نیست. بیرانوند هرچه در فوتبال دارد از پرسپولیس است. درست است در نفت تهران چهره شد ولی در پرسپولیس موفق شد برای خودش جایگاهی پیدا کند. بیرانوند باید هواداران را هم در نظر بگیرد. این کار او واقعاً زشت بود.

وقتی به پیوس گفتیم که او تمام پولش را گرفته است گفت: موضوع همین است اگر پولش را نگرفته بود، می‌گفتیم خب پولش را نگرفته و خواسته یک عکس‌العملی انجام بدهد که بازهم حق فسخ نداشت اما او بااینکه پول خودش را گرفته این کار را انجام داده است. فرشاد پیوس در ادامه در خصوص عواقب این فسخ برای بیرانوند در مقابل هواداران گفت: ببینید شما حق‌دارید که تیم خود را عوض کنید و این در فوتبال حرفه‌ای عادی است. اما بحث این است که نوع جدایی بیرانوند بسیار بد است و مطمئن باشد او مورد هجوم هواداران قرار خواهد گرفت. مطمئن باشید او در خیابان با هواداران روبرو خواهد شد و رفتار مناسبی از آن‌ها نخواهد دید. متأسفانه او متوجه نیست چه‌کاری انجام می‌دهد.

فرشاد پیوس در مورد اینکه باشگاه دیگِر تمایل به حفظ او ندارد و به دنبال جذب یک گلر جدید است گفت: به نظر من بهترین کار است. بیرانوند باید با این کاری که انجام داده است همان بهتر که رفت. باشگاه باید یکجایی با او برخورد می‌کرد که این بهترین زمان است. وقتی یک بازیکن چنین بازی درمی‌آورد باید برود. شأن باشگاه پرسپولیس بالاتر از چنین بازیکنانی است. هواداران هم دیگر او را نمی‌خواهند و دیگر وقت رفتن است.

تاج گل ترحیم بزرگ + فاکتور رسمی برای شرکت ها | انگور

مهاجم ملی‌پوش سابق پرسپولیس در خصوص جانشین او و اینکه شنیده می‌شود اخباری گزینه جانشینی است گفت: در لیگ گلر خوب داریم اما با تیم‌هایشان قرار داد دارند مثل نیازمند یا اخباری که جذب آنها بسیار سخت است. برای همین عقیده دارم که پرسپولیس باید یک گلر خارجی خوب جذب کند. البته رفیعی را هم داریم که آینده باشگاه است. در کنار او یک گلر باتجربه جذب کنیم دیگر مشکلی در خط دروازه نخواهیم داشت. اخباری هم گفتم گلر خوبی است اگر بتوانند رضایت او را بگیرند می‌تواند جانشین خوبی برای بیرانوند باشد.

فرشاد پیوس در ادامه در خصوص رفتن احتمالی مهدی ترابی و اسماعیلی فرگفت: مهدی ترابی در اواخر فصل زیاد خوب نبود و من درچند بازی به او انتقاد داشتم. در مجموع بازیکن خوبی است ولی در نیم فصل دوم امسال زیاد خوب کار نکرد. او هم مثل بیرانوند کار قشنگی نکرد. همه چیز پول نیست. من شنیده‌ام باشگاه و اسپانسر حاضر شدند پول خوبی به او بدهند اما گویا پول تیم‌های دیگر که گویا تراکتور است بیشتر بوده. او هم مثل بیرانوند مطمئن باشید ضرر می‌کند. این ها هرچه در فوتبال دارند از پرسپولیس است اما بدانید در پرسپولیس بازیکنان بزرگتر از این‌ها آمده‌اند و رفته اند و هیچ وقت از بزرگی تیم کم نشده است. الان هم پرسپولیس ضرر نمی‌کند این ها هستند که ضرر می‌کنند.

فرشاد پیوس در ادامه در مورد سرمربی جدید اسپانیایی پرسپولیس گفت: من شناختی از او ندارم. من هم مثل شما در رسانه‌ها با سوابق او آشنا شدم. مربی خارجی مثل او مانند هندوانه دربسته است. باید چند هفته از کار او درپرسپولیس بگذرد تا بتوانیم اظهار نظر کنیم. در مجموع مربی بدی به نظر نمی‌آید. شما هرچقدر پول بدهید همان قدر آش می‌خورید. مطمئنا باشگاه تحقیق کرده و او را جذب کرده است. اما در عین حال اعتقاد دارم باید یک دستیار ایرانی خوب کنارش بگذارند تا زودتر با جو فوتبال ایران آشنا شود. سیدجلال گزینه خوبی است و امیدارم که بتواند به او کمک کند اما اگر مربی با تجربه‌تری بود خیلی بهتر می‌شد.

فرشاد پیوس در ادامه در خصوص اینکه شنیده می‌شود که علیپور به ایران آمده و می‌تواند بهترین گزینه برای خط حمله باشد گفت: علیپور بازیکن بسیار خوبی است. او با پرسپولیس آقای گل شده است. بیش از ۲ سال در اروپا بازی کرده و الان تجربه بسیار خوبی دارد و با توجه به اینکه دراین چند سال خط حمله پرسپولیس با مشکل مواجه بوده او بهترین گزینه خرید برای خط حمله است. برای هین باشگاه باید دست بجنباند تا او را بخرد. علیپور می تواند مشکل خط حمله پرسپولیس را حل کند.

منبع: روزنامه گل

705679