آذری جهرمی: ممنون مردم ایران هستیم

یکی از اعضای ستاد انتخابات مسئول پزشکیان گفت: ما همه ممنون مردم ایران هستیم که با وجود همه دلخوری‌ها، قهرها و ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به فرزند خودشان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعتماد کردند و پای صندوق‌های رای آمدند.
تصویر آذری جهرمی: ممنون مردم ایران هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد جواد آذری جهرمی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان عصر شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در مراسمی که با عنوان آیین تقدیر از حضور مردم با حضور رئیس جمهور منتخب در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: گفته بودند که اگر پزشکیان برنده شد پس از برنده شدن در شب محرم برنامه رقاصی می‌گذارد اما ما می‌خواهیم امشب ندای «یا حسین یا حسین» سر دهیم و امیدوارم آنها مانند خیلی از صداهای دیگر که شنیده ش، این صدا را بشنوند.

وی افزود: ما همه ممنون مردم ایران هستیم که با وجود همه دلخوری‌ها، قهرها و ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به فرزند خودشان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان اعتماد کردند و پای صندوق‌های رای آمدند. از امروز برای دولت آقای دکتر پزشکیان یک ماراتن سنگینی آغاز می‌شود که انشاءالله تمام آن ۵۰ درصدی که پای صندوق‌های رای نیامدند، به جمع ما اضافه شوند؛ این مهم‌ترین ماموریتی است که ما باید دنبال کنیم.

منبع: ایسنا

705675