اردوغان:در دولت جدید همکاری بین ایران و ترکیه تقویت می‌شود

رئیس جمهوری ترکیه با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران اعلام کرد که در دوره وی همکاری بین تهران و آنکارا بیش از پیش استحکام خواهد یافت.
تصویر اردوغان:در دولت جدید همکاری بین ایران و ترکیه تقویت می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، رجب طیب اردوغان امروز شنبه طی پیامی ضمن تبریک به پزشکیان ابراز امیدواری کرد که نتایج انتخابات برای «ملت دوست و برادر ایران مایه خیر و برکت باشد.

وی در این پیام به پزشکیان گفت: صمیمانه بر این باورم که در دوره ریاست جمهوری جنابعالی همکاری بین کشورهایمان بیش از پیش استحکام خواهد یافت. در این راستا مایلم ابراز کنم که تشریک مساعی با جنابعالی موجب خرسندی اینجانب خواهد شد.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه آرزوی تندرستی و سعادت برای همتای آینده خود کرد و افزود: از طرف خود و ملت ترکیه انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس دولت چهاردهم جمهوری اسلامی ایران در نتیجه انتخاباتی که در کشورتان برگزار شد را صمیمانه تبریک گفته و برای جنابعالی در این مسئولیت بزرگ موفقیت آرزو می‌کنم.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان با 16 میلیون و 384 هزار و 403 رای به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

منبع: تسنیم

705670