تکلیف تیکدری با استقلال مشخص نیست

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مذاکره خوبی با مدیران باشگاه استقلال داشتم و ظرف یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.
تصویر تکلیف تیکدری با استقلال  مشخص نیست

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی تیکدری پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: امروز (شنبه ۱۶ تیر) جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کردم اما هنوز قرارداد نبستم و طی یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: در سال‌های اخیر همیشه بحث حضور در استقلال مطرح بود و امروز هم به توافقات خوبی با مدیران باشگاه استقلال دست یافتم. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ در ایران محسوب می‌شوند و هر بازیکنی آرزوی حضور در این دو باشگاه را دارد.

او تصریح کرد: اگر قسمت شود که به تیم استقلال بپیوندم با هدف‌های شخصی برای این تیم بازی خواهم کرد و هر خیری که باشد برای من و باشگاه استقلال رقم بخورد.

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر افزود: از همین جا این قول را به هواداران استقلال می‌دهم که با نهایت توانم برای این تیم بازی کنم. پیش از مذاکره با باشگاه استقلال با خانواده و پیشکسوتان این تیم مشورت کردم و آنها خیلی به من کمک کردند و امیدوارم بتوانم قراردادم را با استقلال امضا کنم و به اهدافی که دارم دست‌یابم.

منبع: مهر

705663